קרש חיתוך עם חריטה

תחום המתנות הוא תחום רחב ידיים ואין ספק כי יש אינספור סוגים שונים של מתנות שניתן להביא ליקירנו. מתנה ייחודית, לא שגרתית אך שימושית, יכולה להיות מתנה יעילה ונהדרת. לדוגמה: קרש חיתוך עם חריטה שיכול להוות כמתנה נהדרת לכל גבר או אישה האוהבים לבשל ולהיות במטבח. אם בן/בת הזוג שלכם אוהבים לבשל, אוהבים להיות במטבח ולהכין מטעמים ודברים חדשים לאכול ולפנק את המשפחה – זה הזמן לפנק אותם במתנה מועילה ואיכותית. אולי היא איננה שגרתית במיוחד אולם אנו מחפשים משהו מועיל שיהיה גם שימוש וגם עם הקדשה אישית וקרש חיתוך עם חריטה היא ללא ספק אחת האופציות המדליקות עבור אנשים שאוהבים מטבח.

מתי מומלץ להביא קרש חיתוך עם חריטה במתנה ולמי?

קרש חיתוך עם חריטה היא מתנה המתאימה לאנשים האוהבים את המטבח. אם יקיריכם אוהבים לבשל, אפילו פעם בשבוע, ואתם רוצים לתת להם משהו שימושי עם הקדשה אישית זו יכולה להיות אופציה נהדרת. ניתן להביא מתנה זו ליום הולדת, כחלק ממארז גדול יותר ליום נישואין, מתנה לשחרור ועוד. 

אנו מאמינים כי המתנה צריכה להיות מיוחדת ואישית:

אנו בניוס מאמינים כי כל מתנה צריכה להיות עם מחשבה מאחוריה. תמיד כדאי להביא מתנה עם הקדשה אישית, מעין ברכה, משפט, מוטו או אפילו מילה מסוימת או שם חתן השמחה שמקבל את המתנה. עצם העובדה שהקדשתם לו את המתנה תוסיף לה ערך וחשיבות בעיניו ובכלל.

אילו חריטות/כיתובים ניתן להוסיף?

ניתן להוסיף תמונות, לוגו, שמות, מילים בכל השפות, אימוג'ים ואינספור דברים אחרים. תוכלו לרשום איזה משפט מחץ מגניב, איזו הקדשה עם שם מקבל המתנה ועוד.

היכן ניתן להזמין ותוך כמה זמן זה מגיע?

באתר של NIOS יש קטלוג מגוון של קרשי חיתוך ומוצרים נוספים שניתן להזמין עם חריטה והקדשה אישית. משלוח תוך 3-5 ימי עסקים ותמיכה במהלך יום העבודה עם זמינות גבוהה!

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת מטאטאים לטיטוא הרצפה – למי זה יכול להתאים?
לשכור מטאטא לטאטא את הרצפה זוהי אופציה מעולה לחברות שרוצות לשמור על המשרדים שלהן נקיים באמצעות הציוד...
קרא עוד »
אוג 08, 2022
ההבדל בין תאונת דרכים במסגרת העבודה או בנסיעה פרטית
תאונת דרכים יכולה להתרחש בכל רגע נתון, אך יש הבדל בין תאונת דרכים המתרחשת בזמן העבודה ובין תאונת...
קרא עוד »
ספט 10, 2019
פתרונות אקוסטיקה למבנים ציבוריים
יש הבדלים רבים בן בניין ציבורי ובין בניין פרטי, אך נראה כי ההבדל הבולט ביותר לעין הוא העובדה כי מבנה...
קרא עוד »
מאי 27, 2019