אילו סוגי ברזי אמבטיה קיימים

בחירת ברז לחדר האמבטיה לכאורה נראית כמו משימה פשוטה למדי. בעבר, ההיצע בתחום היה מוגבל מאוד ובשוק היה ניתן למצוא דגמי ברזים בודדים בלבד ועל כן, הבחירה אכן הייתה קלה למדי. אולם כיום ניתן למצוא מגוון סוגים של ברזי אמבטיה אשר שונים זה מזה בעיצוב שלהם, באופן ההתקנה שלהם ועוד ועל כן, אין ספק שיש קושי לבחור את ברז האמבטיה המתאים.

סוגים של ברזי אמבטיה

ניתן למצוא כיום כמה סוגים של ברזים למקלחת :

ראשית כל, הברז בעיצוב הקלאסי והסטנדרטי שהוא הברז שמותקן סמוך לאמבטיה כאשר הצינור שלו גלוי לעין. לרוב יהיה מדובר על ברז בעיצוב קלאסי בקווים פשוטים כאשר הפיה שלו תהיה קבועה במקומה וללא אפשרות להזיז אותה. הברז המדובר קיים לרוב בצבע כסוף ומבריק אך ניתן למצוא אותו גם בגוונים של ברונזה או במט.

סוג נוסף הוא ברז אינטרפוץ. מדובר על ברז חדש יחסית בשוק והוא מהווה את אחד מהדגמים הפופולאריים ביותר כפי שניתן לשער. המנגנון של הברז מותקן בתוך הקיר עצמו כאשר לעין נגלית רק הידית החיצונית של הברז. כאשר מזיזים את הידית המים יוצאים מתוך מזלף עליון שמותקן במיקום המבוקש.

סוג נוסף ברז רחצה נמוך. עבור כל מי שמעוניין במראה מודרני ומינימליסטי אין כמו ברז רחצה נמוך. הוא יכול להוות את הפתרון האידאלי. ברז זה יהיה קרוב יחסית לשפת האמבטיה וכך הוא בעצם מונע גם השפרצה של המים החוצה.

סוג נוסף הוא פחות נפוץ. מדובר על ערכה שלמה הכוללת גם מזלף המתחבר בצינור לברז האמבטיה. מדובר על ערכה שקרויה גם סוללה למקלחת. היא מאפשרת חווית שימוש נוחה הרבה יותר.

רוצים לאבזר את חדר האמבטיה? לחצו כאן >> כלים סניטרים

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור מקרר אינטגרלי
מכיוון שהמטבח בכל בית מהווה את החלל המרכזי של כל הבית, אנשים רבים מקפידים על עיצוב המטבח שלהם בהתאם...
קרא עוד »
אוג 20, 2019
יבוא כלבים לישראל – איך עושים את זה
אם חשבתם לקנות כלב, מעתה תוכלו לייבוא. יבוא כלבים לישראל - איך עושים את זה? תחילה שימו לב להודעה...
קרא עוד »
יול 25, 2022
איך להקטין את האף? אילו הליכים קיימים?
תוהים איך להקטין את האף ולעשות זאת בצורה האפקטיבית ביותר? ובכן, האופציה היעילה ביותר שקיימת עבורכם...
קרא עוד »
אפר 22, 2021