שיש פורצלן  – שדרגו את המטבח באיכות הגבוהה ביותר

שיש פורצלן הוא חומר מצוין לבעלי בתים המעוניינים לשדרג את מראה המטבח שלהם לאיכותי ביותר. זהו סוג של קרמיקה שמציג את הווריד והתבנית הייחודית של שיש טבעי אך ללא הרבה מהחסרונות.

אחד היתרונות המשמעותיים של שיש פורצלן הוא העמידות שלו. זהו חומר שאינו נקבובי, עמיד בפני שריטות, שיכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות ולא ייסדק או יישבר בקלות. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור אזורים עמוסים ועתירי תנועה כמו השיש במטבח או הרצפה. ניתן להשתמש בחומר זה גם עבור ה-backsplash, מה שיוצר אסתטיקה בולטת ויוקרתית יותר.

תחזוקה נמוכה

יתרון נוסף של שיש פורצלן הוא היותו תחזוקה נמוכה. בניגוד לשיש טבעי, פורצלן אינו דורש איטום או מוצרים מיוחדים לניקוי. המשטח מתנקה בקלות בעזרת מים וסבון בלבד, ועמידותו מבטיחה שהוא יעמוד בפני בלאי יומיומי לאורך שנים.

שיש פורצלן מגיע גם במגוון רחב של גדלים וצורות, מה שמאפשר לו להתאים לכל עיצוב מטבח. האריחים בפורמט גדול יכולים לשמש לריצוף או לקירות כדי לספק זרימה חלקה על פני המשטחים, במקום קווי הדיס המסיחים את הדעת.

פרטים אודות שיש אבן קיסר https://www.baranetz.com/caesarstone/

מחירי שיש

עם זאת, החיסרון היחיד של שיש פורצלן הוא שהוא יכול להיות יקר יותר מחלק מהחומרים האחרים שבהם אתה עשוי להשתמש במטבח שלך. התמחור יכול להשתנות, בהתאם למורכבות העיצוב ולפורמט האריחים. חיוני לתקצב בהתאם כאשר בוחנים חומר זה.

לסיכום, שיש פורצלן הוא בחירה מצוינת לבעלי בתים המחפשים חומרים איכותיים לשדרוג המטבח שלהם. זהו חומר עמיד, בעל תחזוקה נמוכה, בעל מראה יוקרתי שניתן להתאים לו לכל עיצוב. אם אתם מחפשים שדרוג ארוך טווח, יפה ופרקטי למטבח שלכם, שיש פורצלן הוא אפשרות טובה לשקול.

מידע נוסף באתר שיש בראנץ

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי נכון להעביר את הילד לבוסטר?
כמו הרבה הורים אחרים, גם אתם תוהים מתי הרגע הנכון להעביר את הילד לבוסטר? אתם מתלבטים האם הגיע הרגע...
קרא עוד »
נוב 25, 2019
איך תוודאו שהכלב יפסיק להרוס לכם את הבית
לא מעט אנשים בוחרים לגדל כלבים בדירתם אך מהר מאוד מתחילים להתלונן על הרס הבית, עשיית צרכים בתוך הבית,...
קרא עוד »
ינו 12, 2020
אריחים למקלחת – איך בוחרים את העיצוב הרלוונטי עבורנו
כשאנחנו מעצבים חדר אמבטיה, אזי שיש לא מעט פריטים שיכולים לעזור לנו לעיצוב המקום. אנחנו יכולים לבחור...
קרא עוד »
אוק 02, 2020