סובלים מהשמש? ככה תלכו לים מבלי לסבול

יש אנשים אשר עבורם הבילוי בחוף הים הוא הכל מלבד בילוי, אלא רצף של שבל מושלם שבו גם הם מתמלאים בחול מכל עבר ומסיימים את היום הזה עם חזרה לבית רק על מנת לגלות כי הם שוב שסובלים מכוויה לא נעימה על העור העדין שלהם שלא מקבל את קרני השמש בברכה. מה עושים? זו בהחלט לא סיבה טובה להיכנע ולוותר על שמש שיכולה גם להיות די בריאה מול ים מהפנט ביופיו, פשוט צריכים לדעת כיצד להתכונן לקראת ים כזה בחוף הים, שלאחר מכן יש רק זיכרונות נהדרים שמצטלמים נפלא.

דואגים ללבוש הולם

התחום של בגדי הים הפך להיות הרבה יותר מפותח בשנים האחרונות מאי פעם. זה אומר כי ניתן לרכוש היום כל מיני סוגים של בגדי ים אשר מגיעים עם בד אשר מסנן את קרני השמש המסוכנות בצורה הרבה יותר יעילה מבגד ים פשוט שרק נראה נפלא. דבר זה חשוב במיוחד לאלה שיש להם עור עדין במיוחד, כמו אנשים עם עור בהיר או ילדים קטנים שאיתם מגיעים ליהנות בים, ולא כדי שיסבלו מכוויה. אל אלה יש להוסיף משקפי שמש להגנה על העיניים, כובע להגנה על הראש וקרם הגנה איכותי שאותו יש לחדש בכל שעה על האזורים שנותרו חשופים לקרני השמש החמה.

רכישה חד פעמית להגנה קבועה

מה עוד ניתן לעשות מבעוד מועד על מנת להגיע אל חוויה עד כמה שיותר טובה כאשר הולכים לבילוי בחוף הים? רכישה באתר https://www.playa.co.il/ המספק מגוון אמצעים שיוצרים צל בצורה רחבה ויעילה היא השקעה שממנה יכולים ליהנות בצורה הכי נעימה עם צל צונן לצד קבלה של רוח נעימה מן הים. יש כל מיני סוגים של אוהלי חוף או ציליות שאותן מתקינים בצורה מהירה ודי פשוטה, כך שלבטח אחד מאלה יכול לשהות בצורה מקופלת שאינה תופסת מקום בתא המטען עד לשעה שבה רוצים ללכת אל הים ולקבל צל מהיר, ובחינם. לא צריכים לשלם עבור שמשייה, ויש מספיק מקום לישיבה נוחה מתחת, עם הוספה של מחצלת או כסא מתקפל להנאה שלמה.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אז איך אתם מגיעים לרכבת שלכם? 6 סיבות לרכוש קורקינט חשמלי
שני הפתרונות הבולטים בבעיות התחבורה בשעות הלחץ והפקקים הם הרכבת והקורקינט החשמלי, רק שנצטרך לדעת...
קרא עוד »
יונ 12, 2019
לכבוש הרים בסטייל – נעלי הרים לגברים
כשמדובר בכיבוש שטחים טרשיים וטיפוס על פסגות, אי אפשר להפריז בחשיבות הנעליים הנכונות. במאמר זה נבקר...
קרא עוד »
ספט 28, 2023
סוגי סורגים לחלונות
סורגים לחלונות הם דרך מצוינת לשפר את האבטחה של הבית או העסק שלך. הם מספקים שכבת הגנה נוספת, מונעים...
קרא עוד »
יול 05, 2023