סובלים מאף נפוח לאחר ניתוח?

ניתוחים אסתטיים, הידועים גם כניתוחים קוסמטיים, הופכים פופולריים יותר ויותר עבור אנשים המעוניינים לשפר את המראה שלהם. הליכים אלה נועדו לשפר או לשחזר תווי פנים, כגון האף, השפתיים והעיניים. בעזרת ניתוחים אסתטיים אנשים יכולים להגיע למראה צעיר יותר ולהרגיש בטוחים לגבי המראה החיצוני שלהם. על אף שמדובר בהליכים יעילים לשיפור המראה החיצוני והביטחון העצמי, יש לזכור כי מדובר בהליכים כירורגיים הכרוכים בזמן החלמה מתאים כדי לחזור לפעילות שגרתית.

תופעות לוואי לאחר ניתוחים קוסמטיים

ניתוחים קוסמטיים יכולים לסייע בתיקון עיוותים פיזיים או אסימטריות שנגרמו כתוצאה מתאונות או טראומה. הם יכולים לשמש גם כדי להפחית סימני הזדקנות, כגון קמטים ורפיון עור. בנוסף, ניתן להשתמש בניתוח אסתטי על מנת לעצב מחדש חלקים מסוימים בפנים על מנת להגיע לתוצאות רצויות. הניתוחים האסתטיים הפופולריים ביותר בפנים כוללים ניתוח אף, ניתוח עפעפיים, מתיחת/הרמת פנים והרמת גבות. 

בעוד שהתוצאות של ניתוחים קוסמטיים יכולות להיות מתגמלות מאוד, חשוב לזכור שישנן תופעות לוואי פוטנציאליות שיכולות להתרחש לאחר ההליך. מזיהומים ותגובות אלרגיות לצלקות ונזק עצבי, יש מגוון של תופעות לוואי אפשריות שיש לקחת בחשבון לפני שעוברים כל סוג של ניתוח קוסמטי. גם במקרה של ניתוח אף יש מטופלים שסובלים מתופעות לוואי, כמו אף נפוח לאחר ניתוח.

אף נפוח לאחר ניתוח אף – למה זה קורה והאם זה תקין?

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שיכול לשפר את מראה האף על ידי עיצוב מחדש, כך שהוא יתאים יותר למבנה הפנים מבחינה אסתטית. עם זאת, חשוב להבין כי נפיחות לאחר הניתוח היא תקינה ויש לצפות לה כיוון שמדובר בתהליך תקין של הגוף ליצירת רקמות חדשות באזור. הנפיחות יכולה להופיע באזורים שונים של האף כגון קצה וגשר האף, ועשויה להימשך מספר חודשים לאחר הניתוח. למידע נוסף ד"ר מרקוס הראל

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עו"ד רישום קבלנים – ייצוג מלא וסיוע בכל ההליכים
עו"ד רישום קבלנים הינו מקצוע המעניק שירותים משפטיים לקבלנים ולעצמאיים. הם מציעים את שירותיהם בצורה...
קרא עוד »
מרץ 26, 2023
חלקי חילוף לרכב
חלקי חילוף לרכב אלו הם חלקים שונים אשר משמשים להחלפת החלקים המקוריים ברכב שייתכן שניזוקו או שכבר לא...
קרא עוד »
ינו 30, 2023
אוזניות לטלוויזיה – איך לבחור אוזניות איכותיות
אנשים רבים בארץ ובעולם סובלים מבעיות שמיעה. חלק מהאנשים נולדים עם הבעיה, אחרים מפתחים אותה עם הזמן....
קרא עוד »
יול 16, 2019