מה עושים במקרה של נזילה מהגג?

במקרה של נזילה מהגג, חשוב לפעול במהירות ולנקוט בצעדים הנדרשים למניעת נזקים נוספים. אם אתה מצליח לזהות את מקור הנזילה, עליך לפעול לתיקון או החלפה של כל מה שגורם לה. אם אינכם יכולים לזהות את המקור, אז עדיף להזמין גגן מקצועי שיוכל להעריך ולתקן כל נזק שנגרם כתוצאה מהנזילה. בנוסף, אם יש נזקי מים בחלקים אחרים של ביתכם עקב הנזילה, אז כדאי לפנות גם לחברת שיקום מקצועית שתוכל לסייע בכל תיקון ושיקום שיש לבצע.

חשוב לפנות אל מומחים בהקדם

במידה ואתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם נזילה מהגג, חשוב לנקוט בפעולה מיידית למניעת נזקים נוספים ותיקונים יקרים. השלב הראשון הוא לזהות את מקור הנזילה ולקבוע האם זה נובע מרעף שבור או חסר, צינור אוורור סדוק או סיבה אחרת. לאחר שזיהית את מקור הנזילה, תוכל לנקוט בצעדים לתיקון. זה עשוי להיות כרוך בהחלפת שלבקת חוגרת פגומה, איטום סדקים בצינורות האוורור, או תיקון של כל אזור אחר שאליו עלולים להיכנס מים. בנוסף, עליך לבדוק את עליית הגג שלך לאיתור סימנים של נזקי מים ולוודא שכל המרזבים נקיים וללא מַפּוֹלֶת. נקיטת צעדים אלו תסייע להבטיח שהגג שלך יישאר במצב תקין ושימנעו נזילות עתידיות.

להזמנת איטום נזילות מהגג פנו אלינו

תשמרו על הבטיחות במבנה

אם יש לכם נזילה בגג שלכם, חשוב לפעול במהירות כדי למנוע נזק נוסף. בהתאם לחומרת הנזילה ולסוג חומר הקירוי, ישנם מספר שלבים שתוכל לנקוט כדי לתקן את הבעיה. זה כולל בדיקת הגג שלך לאיתור כל נזק, איתור מקור הנזילה ותיקון או החלפה של רעפים פגומים ו/או מהבהבים. בנוסף, במידת הצורך, ייתכן שתצטרכו להזמין גגן מקצועי בעל ניסיון בטיפול בנזילות. נקיטת צעדים אלה כעת יכולה לעזור לחסוך ממך תיקונים יקרים בהמשך הדרך.

 מידע נוסף באתר אדיב חברת איטום

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי צריך ציוד מכני הנדסי כבד?
ציוד מכני הנדסי כבד (HEME) הוא מונח המתאר סוגי מכונות ליישומים תעשייתיים כבדים. הוא כולל מכונות כמו...
קרא עוד »
יול 29, 2022
איך תבחרי תכשיטים ליום חתונתך?
אין קישוט נאה יותר לאישה מתכשיטים. התכשיט תורם הרבה יופי וגם אצילות במקרה והיא בוחרת תכשיטים מבית דנה...
קרא עוד »
מאי 31, 2020
ניקיון לפסח – טיפים שיקלטו לכם על החיים
פסח הוא חג שמגיע עם מסורות רבות, כולל ניקיון הבית. ניקוי זה מכונה "ניקיון פסח", והוא כרוך בהוצאת כל החמץ...
קרא עוד »
מאי 28, 2023