מהם הבשמים המובילים לגברים לשנת 2023?

הבשמים המובילים לגברים בשנת 2023 יהיו שילוב של ריחות נקיים, רעננים וגבריים. הם גם יהיו קצת יותר גבריים מהבשמים של היום. הבשמים המובילים לגברים בשנת 2023 יהיו בעלי מרכיבים המגיעים מהטבע. זה כולל מרכיבים כמו וניל, אלגום, עץ ארז ומאסק. הבשמים המובילים לגברים בשנת 2023 יהיו עשויים מחומרים טבעיים ויהיו פחות יקרים מהבשמים של היום. בשמים לגברים כבר לא רק לנשים. כעת, גברים מחפשים ניחוח חדש שיכול לתת להם ביטחון ולגרום להם להרגיש טוב עם עצמם. ריכזנו רשימה של עשרת הבשמים הטובים ביותר לגברים בשנת 2023. רשימה זו מבוססת על הניחוחות הפופולריים ביותר בשנים 2019 ו-2020 ועל חוות דעת של מומחים בתעשייה.

עולם הבשמים לגברים כל הזמן מתפתח ומשתנה. אין זה מפתיע שיש מגמות חדשות בענף מדי שנה. בשנת 2023, הבשמים המובילים לגברים יהיו:

1) אוונטוס מאת קריד

2) קריד הר כסף מים

3) Creed Green Irish Tweed

4) Creed Royal Leather English

5) Creed The Original Vetiver

איך לבחור בושם לגבר?

ניחוחות לגברים אינם קלים לבחירה כמו לנשים. יש הרבה גורמים שבאים בחשבון כשאתה קונה בושם לגבר. כמה מהשיקולים הראשונים בקניית בושם לגבר שלך הם: האישיות שלו, האירוע וסגנון החיים שלו. אם הוא טיפוס הרפתקן של בחור, אולי הוא רוצה להריח כמו עצי אורן או אוויר אוקיינוס. אם הוא אוהב להיות אחראי, אז אולי כדאי לך להרים כמה ריחות עץ כמו פצ'ולי או אלגום. גברים מסוימים עשויים להיות אלרגיים למרכיבים מסוימים ולכן חשוב שתגלה מה הם לא יכולים לקבל לפני שאתה קונה משהו!

כמה אפשרויות טובות עבור ניחוחות גברים כוללות:

– אקווה די ג'יויה מאת ג'ורג'יו ארמני

– הוגו בוס אורנג'

– בורברי לונדון

לסיכום; בחירת הבושם המתאים לגבר יכולה להיות קשה. לגברים בדרך כלל קשה יותר לבחור את הניחוח המתאים ולעיתים קרובות הם זקוקים לעזרה מחבריהם, בני משפחתם ונשותיהם. הצעד הראשון בבחירת בושם לגבר הוא לקבוע את סוג האישיות שלו. זה יעזור לצמצם את תהליך הבחירה כדי למצוא מה הוא אוהב ומה יהיה לו הכי נוח ללבוש. אחרי שקבעתם את סוג האישיות שלו, כדאי שתשאלו אותו מה הוא אוהב מבחינת ניחוחות. אתה יכול גם לשאול אותו אם יש לו אלרגיות או רגישויות שעלולות למנוע ממנו ללבוש ריחות מסוימים.

 מידע נוסף באתר פרפיום איקס

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי ללמוד שמאות בזמן קורונה?
אין ספק כי נגיף הקורונה השפיע על כל תחומי החיים, דבר שכמובן גרם ללא מעט אנשים לאבד את העבודה שלהם או את...
קרא עוד »
ינו 11, 2021
תקצירי ספרים
תקצירי ספרים הם דרך להציג את תוכן הספר בצורה קלה להבנה. לרוב הוא כתוב כתקציר קצר של תוכן הספר, במטרה...
קרא עוד »
יול 10, 2022
איך לבחור מיטות מתכווננות
מיטות מתכווננות משמשות אנשים שונים למטרות שונות. בהתאם לצרכיהם, המיטה תתאים למבנה הגוף ומשקלו של...
קרא עוד »
דצמ 11, 2022