מהו פין פד ולמה זה טוב

אם יש לכם עסק כלשהו העוסק במכירות, בוודאי שמעתם את המונח מסוף אשראי. יתכן מאוד שחברת האשראי אמרה לכם שאתם זקוקים למסוף אשראי או שאולי שמעתם מחבר או מכר שבכדי שתוכלו לקבל אשראי בעסק שלכם כאמצעי תשלום עליכם לרכוש מסוף אשראי פעיל. כיום ניתן למצוא מגוון מסופי אשראי שונים, כאשר אחד ממסופי האשראי הפופולאריים ביותר הוא פין פד. מדובר על מסוף אשראי שניתן לחבר לקופה הרושמת של העסק וכך לאפשר לכל לקוח להנות מתהליך מכירה קל יותר ולהציע ללקוחות שלו לשלם גם באשראי.

מה זה מסוף אשראי ואיך הוא עובד?

על מנת לסלוק אשראי בעסק כלשהו יש צורך בכמה דברים שיאפשרו את פעולת הסליקה: ראשית כל, נדרש הסכם עם חברות האשראי או חברת סליקה. מדובר על הסכם שכרוך בחתימת חוזה עם החברה. בהסכם נקבעות עמלות סליקה. כמו כן, נדרש מסוף סליקה מחברת שב"א, מדובר בחשבון פעיל בצינור הסליקה של ישראל  באמצעותו ניתן להעביר עסקאות לחברה הסולקת שלכם. המסוף נפתח מאחורי הקלעים עבורכם והמשמעות שלו היא משמעות תפעולית בלבד. כמו כן יש צורך במכשיר אשראי שבו מעבירים את כרטיס האשראי. ניתן לומר כי בכדי להציע העברת אשראי לצורך רכישה ללקוחות העסק שלכם, יש צורך לדאוג למסוף אשראי פעיל התואם לעסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

מהו מכשיר פין פד?

מכשיר פינפד הוא סוג מכשיר אשראי שרלוונטי לחיבור לקופה הרושמת בעסק שלכם או לאפליקציה חיצונית. המכשיר לא מסוגל לעבוד בצורה עצמאית והוא משמש כקורא כרטיסי אשראי. מדובר על קורא חכם מאוד, אך גם הוא זקוק לתוכנת סליקה חיצונית שתדע להפעיל אותו. יש יתרונות רבים למכשיר זה ועל כן, לא מעט עסקים בוחרים בו כיום.

אולי  יעניין אותך גם תוכנה לניהול מסעדות

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור תאורה לבית
תאורה נכונה משפרת באופן ניכר ומהותי את עיצוב הבית ויוצר בכל חלל אווירה ספציפית בהתאם לסוג הנורות...
קרא עוד »
יונ 14, 2021
בדיקת סטטוס החזר מס הכנסה, בדוק היכן התהליך נמצא
לא מעט אנשים מגישים כיום בקשות להחזר מס. לא פעם ישנה טעות בחישוב של המס אותו דורשים מדי שנה משכיר או...
קרא עוד »
מרץ 19, 2022
איך לדובב, מדריך קצר למתחילים
דיבוב הוא משחק באמצעות קול בלבד, אותו מקליטים לצורך שימוש עבור סרטוני אנימציה או סרטונים מתורגמים...
קרא עוד »
יונ 08, 2021