מדבקות עם תיאורים מהתנ"ך

מדבקות קיר לתלמוד תורה עם פסוקי התנ"ך הן דרך מצוינת לקשט את המחשב הנייד, הטאבלט או הטלפון שלך. אתה יכול אפילו לשים אותם על המראה או המקרר שלך! הם מהווים מתנות נהדרות גם לחברים ולמשפחה!

ישנן מדבקות שונות עם פסוקי התנ"ך שתוכלו להשתמש בהם כתזכורות להיבטים שונים של חייכם. אתה יכול לשים מדבקה על השולחן שלך בעבודה כדי להזכיר לך להיות אדיב, או לשים אחת על המראה שלך כדי להזכיר לך לא לשפוט אחרים.

המדבקות בתנ"ך יכולות לעזור לאנשים להיות מעורבים יותר בתנ"ך. הם יכולים גם לעזור לאנשים להבין מה קורה בסיפור או מהו מסר חשוב.

פסוקי מקרא

יש הרבה מדבקות עם פסוקי תנ"ך עליהם. יש גם הרבה פרשנויות שונות למשמעות המדבקות הללו. הדרך היחידה לדעת מה משמעות המדבקה היא לקרוא את התיאור מאחור.

זוהי דרך מצוינת לגרום לאנשים להתעניין בקריאת התנ"ך וללמוד עליו יותר!

התנ"ך הוא ספר של סיפורים ותורות שהיהודים מאמינים שהם דבר אלוהים. היהודים מאמינים שהתנ"ך הוא התגלות מאלוהים לבני אדם. הוא תורגם לשפות רבות, וההערכה היא שיותר משני מיליארד עותקים הודפסו כולם או חלקם.

מדבקות ברשתות

מדבקות עם תיאורים מהתנ"ך משמשות כדרך לשתף פסוקים תנ"כיים בפלטפורמות מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. ניתן לשתף את המדבקות עם חברים ובני משפחה שאולי אין להם זמן לקרוא את כל הקטע בניוזפידים או בלוחות הזמנים שלהם.

המדבקות בחלק זה נועדו לעזור לילדים או מבוגרים שרוצים ללמוד עוד על התנ"ך אבל לא יודעים מאיפה להתחיל או שיש להם זמן לקרוא אותו בעצמם. הם יכולים לשמש ככלי חינוכי לילדים או ככלי עזר למבוגרים המתקשים בקריאה בגלל דיסלקציה או מוגבלויות אחרות. מידע נוסף באתר https://yaldutmetuka.co.il/

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים מוצרי פרזול לבית?? – אדר יבוא ושיווק פרזול-פרזול מקצועי
אם מתחשק לכם לחדש ולרענן את מראה הבית? קמתם בדודא לטוויסט חדש דנדש לבית שלכם? או אם אתם עוברים דירה?...
קרא עוד »
יונ 26, 2019
מה משפיע על סוגי העובשים ומה הסכנה שלהם.
בכל מבנה שבו בני האדם שוהים נעשית עבודה רבה על מנת שאלה יספקו את כל הדרישות מבחינה בטיחות ונוחות גם...
קרא עוד »
ינו 30, 2020
קבלן לשיפוץ בניינים בגובה
קבלנים לשיפוץ בניינים רבי קומות מבוקשים מאוד. הסיבה היא שהבניינים הללו מורכבים ודורשים מומחיות...
קרא עוד »
אוג 04, 2022