איך לבחור את חומר האיטום שיתאים לכם?

המאמר באדיבות http://www.amsi.co.il

זה טוב לדעת כי כאשר צריכים למצוא חומר עבור פעולה של איטום יש לא מעט חומרים שנמצאים להם על גבי המדף למכירה. מצד שני, הריבוי הזה של חומרי איטום מחייב הבנה מעמיקה בתחום הזה על מנת להשיג את הפעולה הכי נכונה ויעילה. דבר זה אומר כי חייבים לדעת איך לבחור את החומר של האיטום שמתאים למקום ולחומר שבו רוצים להשיג את האיטום החשוב כל כך. באופן כללי, זה שילוב של בחירת סוג חומר מתאים לצד ביצוע של יישום הפעולה עצמה לפי ההוראות של היצרן.

מבחר רחב של חומרי איטום

למרבה המזל התעשייה שמייצרת חומרי איטום כבר מכילה סוגים רבים ומאוד מגוונים עבור איטום של כל סוג של משטח, אבל דבר זה גם אומר כי צריכים להבין היטב את כל הנדרש לגבי כל אחד מחומרי האיטום הללו וזאת על מנת שלא ייווצר מצב שבו בחירה לא נכונה לא תביא אל פעולת איטום יעיל. אלו חומרי איטום כבר קיימים בתחום של האיטום? ובכן, לא מעט. כעיקרון החומרים הללו מתחלקים אל חומרי איטום צמנטיים, חומרי איטום משחתיים, חומרי איטום בהזרקה, חומרי איטום סילרים וחומרי איטום גבישיים. לצד כל אלה ישנם אביזרי עזר וציוד שמסייע לבצע את הפעולה של האיטום בצורה הכי טובה.

בודקים את זה עם יועץ

איך מוודאים כי את העבודה הנדרשת של האיטום יבצע אדם שיביא אל תוצאה סופית איכותית? לשם כך חייבים לוודא כי פונים אל איש מקצוע המומחה בתחום האיטום. את זה ניתן לבדוק לפי סוג ההסמכה של אותו אדם וכן לפי ההיסטוריה המקצועית שכבר מריכה להיות רצופה בחוות דעת של אנשים שעבורם התבצעה עבודה של איטום והם יכולים להעיד מבחינה אישית כי האיטום נותר בצורה טובה וכי אין כל סימן לרטיבות לאחר שהעבודה הסתיימה. רק יועץ איטום בעל ניסיון רחב בתחום ויודע לזהות את ההבדל בין המקום שבו צריכים ליישם איטום בסיוע של חומר כמו פוליאוריאה לעומת סיטואציה שעבורה זקוקים לאיטום על ידי יישום של חומר מסוג סילר עבור רעפים.

אולי יעניין אותך גם חומר איטום לגגות

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גביע בשמים מכסף
גביע בשמים מכסף נחשב לפריט חובה בכל בית ובכל משפחה. למעשה, מדובר על אחד מתשמישי הקדושה הנפוצים...
קרא עוד »
ינו 03, 2021
מיגון מקרינה אלקטרומגנטית – אילו אמצעים קיימים ומה החשיבות?
התהליך של מיגון מקרינה אלקטרומגנטית יכול להתבצע בשלל דרכים, וביניהם מיגון קירות עם צבע חוסם קרינה,...
קרא עוד »
מרץ 09, 2021
למה חשוב לבחור נעלי ספורט איכותיות
אם אתם אנשים אשר אוהבים ספורט ומבצעים פעילות ספורטיבית באופן כזה או אחר, אתם בוודאי יודעים שעל מנת...
קרא עוד »
מאי 12, 2019