אוכל עם נוף: מסעדות הטיילת הטובה ביותר באילת 

אילת, הממוקמת בנקודה הדרומית ביותר של ישראל, היא עיירת נופש יפהפייה היושבת בנוחות בין ההרים הסלעיים של מדבר הנגב ומימיו הצלולים של ים סוף. אילת מתהדרת בסצנת אוכל מגוונת המשלבת תרבויות, טעמים וטעמים שונים – מהמטבח המזרח תיכוני ועד הים תיכוני, האירופאי ואפילו המטבח האסייתי. אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מהקולינריה של אילת היא יציאה אל הטיילת, בה מגוון מסעדות מציעות חווית אוכל ייחודית עם נוף עוצר נשימה לים.

היכנסו לאתר להזמנת מקום https://cafeoptimi.co.il/Blog?id=5

הנה כמה מהמסעדות הטובות ביותר בטיילת באילת:

1. קפה אופטימי – המקום שלא כדאי לכם לפספס! בלב העניינים!

2. הפאב האירי של פאדי: אם אתם מחפשים אווירה רגועה יותר, פאדי'ס האירי פאב הוא המקום להיות בו. ממוקם ממש על הטיילת, פאב זה מציע תפריט של אוכל פאב קלאסי, כולל המבורגרים, פיש אנד צ'יפס וכנפיים. גולת הכותרת, לעומת זאת, היא מבחר הבירות והוויסקי האיריים שלהם, מהם תוכלו ליהנות תוך כדי נוף של הים האדום.

3. רטרו אילת: מסעדה זו מציעה טוויסט ייחודי למנות ישראליות קלאסיות, תוך התמקדות בחומרי גלם טריים ממקור מקומי. העיצוב הצבעוני והאווירה הפאנקית הופכים אותו למקום מהנה לארוחת צהריים או ערב, ופינת הישיבה החיצונית מציעה נוף פנורמי של הים.

4. Shipudei Habustan: לטעימה מהמטבח המזרח תיכוני, פנו אל Shipudei Habustan. מסעדה נינוחה זו מציעה מבחר של בשר וקבבים על האש, כמו גם אפשרויות צמחוניות. המנות נדיבות, והמחירים נוחים – מה שהופך אותו למקום נהדר לארוחת ערב מזדמנת עם חברים.

5. פלאפל מושיקו: שום טיול לישראל אינו שלם בלי לנסות פלאפל, ומושיקו פלאפל הוא אחד המקומות הטובים ביותר באילת לעשות זאת. המסעדה הקטנטנה הזו, הממוקמת על הטיילת, מציעה מגוון רחב של מגשי פלאפל, כריכים וסלטים – כולם עשויים מחומרי גלם טריים ומוגשים בחיוך.

מידע נוסף באתר קפה אופטימי

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסימפוניה השקטה: מדריך למנצח לשליטה ברכישת כלי רכב ישנים לפירוק
בתחום מסחר הרכב, קניית רכבים ישנים לפירוק (בדקו שירות קונה רכבים לברזל) דומה להיות מנצח בסימפוניה...
קרא עוד »
ספט 14, 2023
5 טיפים לבחירת טאבון ביתי
מעבר לעניין האוכל שאפשר לחמם או לצלות בטאבון, הנה כמה דברים חשובים שטאבון ביתי יכול להועיל לכם בהם....
קרא עוד »
דצמ 15, 2021
לא מכין קפה למלאך המוות מאת הרב אהרון מרגלית
אנשים שנמצאים במצב משבר, מוצאים את עצמם במבחן לא פשוט, מבחן קשה, לכוח הרצון שלהם, היכולת להתמודד...
קרא עוד »
אוק 02, 2020