כיצד להתכונן לאימון חצי איש ברזל?

אם גם אתם נמצאים בעניין ואתם מתכוננים לאימון חצי איש ברזל, או בשם השני של התחרות – טריאתלון, אתם צריכים לקחת נשימה עמוקה כי זה לא משהו שהולך להיות לכם קל.

לקראת אימון איש ברזל חשוב גם להכין את המשפחה כי האימון הוא לגמרי לא קל ולא פשוט. מדובר באימון שהוא מפרך ומתיש באופן מיוחד והוא דורש הרבה מאוד משאבים מצד כל מי שמתעניין בנושא הזה של אימון חצי איש ברזל.

למי שאינו יודע, התחרות הזו המכונה איש הברזל היא תחרות מאוד קשה ויש הטוענים שמדובר בתחרות הכי קשה שיש. זאת בגלל שמדובר בתחרות שהיא מתבצעת בכמה וכמה ענפי ספורט וכולם נעשים ביום אחד בלבד. זה כולל גם ריצה וגם שחיה, גם רכיבה על אופניים והכול בשיא המהירות.

מתכוננים לתוכנית אימון חצי איש הברזל

תוכנית האימון היא תוכנית מורכבת מאוד שאמורה להכין אתכם לקראת התחרו הקשה. בגלל שמדור בתחרות שהיא כל כך מורכבת, על כן האימון אף הוא מחייב עקביות ועבודה רצופה ועקבית. האימון מחייב הכנות משך שבועות וחודשים ארוכים, לעיתים מדובר יהיה בתקופה של ארבעה, חמישה או אפילו שישה חודשים.

חשוב לגשת לאימונים הללו לאחר שכבר יש לכם רקע כזה או אחר בענפים ספורטיביים. זאת היות ובמהלך האימונים יש לרוץ מרחקים ארוכים מאוד של ארבעה ק"מ כאשר לאחר מכן יהיה עליכם לרכב ע האופניים למרחק של 180 ק"מ כאשר לסיום יהיה עליכם לרוץ גם ריצת מרתון.

תעלו את נפח השריר

בגלל שתהליך האימון הוא תהליך כל כך ארוך ומתיש והוא דורש כל כך הרבה ספורטיביות וכושר, חשוב שתדאגו להעלות את נפח השריר על מנת שתצליחו להתקדם וגם להצליח. מידע נוסף באתר https://privatecoaching.co.il/