איך לבחור מוצרי פרסום ללקוחות

איך לבחור מוצרי פרסום ללקוחות

מוצרי פרסום ללקוחות הפכו לפופולאריים ביותר בשנים האחרונות. אם בעבר היה נהוג להשקיע תקציבים גדולים ועשירים בפרסום ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה, הרי שהיום השוק מתנהל בצורה שונה לחלוטין. רוב האנשים פיתחו אנטי לפירסומות, דבר שגורם להם בצורה אוטומטית להחליף ערוץ בטלוויזיה או להשתיק את הרדיו. לכן היה צורך לחשוב על אפיק אחר, אשר יאפשר לשווק את החברה ואת מוצריה והשירותים שהיא מספקת, מבלי לגרום לתחושות שליליות בקרב הצרכנים. מוצרי פרסום שמגיעים בצורת מתנות מקוריות ללקוחות נחשבים לאחד הפתרונות הטובים והיעילים ביותר, היות וכל אחד נהנה לקבל מתנות בחינם. חברות רבות בוחרות לצ'פר את הלקוחות שלה באמצעות מוצרים שונים, שעליהם מוטבע הלוגו או הפרטים של החברה. בצורה כזו, כולם נהנים וכולם יוצאים מורווחים מהסיטואציה.

טיפים לבחירת מוצרי פרסום ללקוחות

ניתן למעשה להפוך כל מוצר למוצר פרסום, בתנאי שמדובר על מוצר שימושי שלא ימצא את דרכו לפח במהירות גבוהה מדי. רוב האנשים לא יסרבו לקחת מתנה בחינם, אך רבים מהם יגיעו הביתה ויבינו שאין להם שום צורך במוצר שאותו קיבלו. ברגע זה, רוב הסיכויים שהמוצר יושלך לפח מבלי לתת על כך יותר מדי את הדעת. לכן חשוב מראש לבחור במוצרים שרוב האנשים זקוקים להם, כמו למשל שמשיות לים לקראת תחילת הקיץ, מטקות ממותגות, כפכפי ים, מגבות ולמעשה כל מוצר שיעניק ללקוחות ערך מוסף. מומלץ בהחלט לנצל את הקיץ שעומד להתחיל, כדי לחלק מוצרים שקשורים להגנה מפני השמש, כגון כובעים, רשתות לרכב, תיקי ים ועוד. כל מוצר מסוג זה יגיע ללקוח עם הלוגו והפרטים של החברה, דבר שיתרום לחשיפה של החברה בקרב הקהל הרחב. כמו כן, חשוב כמובן להקפיד על מוצרים עמידים ויציבים, היות ואין שום טעם להשקיע כסף במוצרי פרסום שיתקלקלו תוך שבוע וייזרקו לפח בעצבים. הדבר אף עלול להוריד מאמינות החברה, היות והמוצר עלול להיקשר לשם החברה ולרמת האיכות של המוצרים שהיא משווקת. לסיכום, על מנת לבחור מוצרי פרסום ומתנות ללקוחות, יש צורך לתת את הדעת על איכות המוצרים ורמת הפרקטיות שלהם. מומלץ גם להתאים את סוג המוצר ללקוח, בהתאם לגיל, תחומי עניין וכדומה