אימון כושר ביתי: למה כדאי להתחיל כבר עכשיו?

אין זמן טוב יותר מההווה – משפט שנכון בכל נושא בחיים שלנו, בעיקר כשמדובר על אימוץ שגרה חדשה ואפילו עוד יותר כשמדובר בכניסה לכושר. לא משנה כמה זמן עבר מאז שהתאמנתם בפעם האחרונה (אם בכלל) אם תתחילו עכשיו כבר תהיו קרובים יותר ללהיות בכושר ממה שהייתם אתמול! וכשמדובר באימון כושר ביתי, בכלל כדאי להתחיל ולהתאמן כבר עכשיו. 

מה בעצם מונע מכם להתחיל באימוני כושר ביתיים?

אימון כושר ביתי מאפשר לכם לנהל שגרת אורח חיים בריאה יותר, להיכנס לכושר, להתחטב ולשרוף קלוריות והכל בנוחות של הסביבה הטבעית שלכם, מבלי להצטרך לאזור יותר מדי כוחות או אנרגיות, לצאת מהבית, לחפש חנייה או להזיע ליד אנשים אחרים, חטובים יותר ובריאים יותר מכם.

כשאתם עושים תרגילי כושר ביתי, אתם למעשה יכולים להתאים את האימון ללוח הזמנים שלכם במקום לנהל את כל היום שלכם סביב לוח הזמנים של סטודיו האימונים. לא משנה אם אתם מעדיפים אימון לפני השינה, או כשהשמש עדיין לא זרחה, אם בא לכם להכניס אימון קליל בהפסקה מהעבודה, או להשקיע שעה וחצי באימון אינטנסיבי אחרי שאתם מסיימים לעבוד, באימון כושר ביתי אתם יכולים לבחור מה ומתי אתם מעדיפים, בלי תירוצים של חוסר זמן או לוח זמנים שלא מסתדר.

באימון כושר מהבית תוכלו לבחור מתוך מגוון סגנונות אימון ודרגות קושי שונות בהתאם למצב הרוח ולכמות האנרגיה שיש לכם באותו היום. אתם לא צריכים להתחייב רק לאימוני HIT או לאימוני מתיחות, תוכלו לשלב כמה סוגי כושר לפי מה שהגוף שלכם צריך באותו הרגע ולבנות תוכנית כושר ביתית לנשים. לא רק שאתם יכולים להתאים את האימון ללוח הזמנים שלכם, אתם גם יכולים לבחור איפה אתם רוצים לבצע את האימון, אם אתם מעדיפים לעשות אותו בסלון מול הטלוויזיה, בחצר או על הגג של הבניין ואולי אתם בכלל מעדיפים להתגלגל מהמיטה ישירות למזרן בחדר השינה שלכם ולפתוח את הבוקר באימון מעורר.

גם אין צורך להתלבש יפה במיוחד (רק אם בא לכם להרגיש אקסטרה טוב עם עצמכם, כמובן) כי אף אחד לא רואה אתכם חוץ ממי שגר איתכם בבית ואולי גם החתול, אז פשוט תלבשו משהו נוח שלא יגביל את התנועות שלכם ותתחילו לזוז!