מאחורי הקלעים של חדרי כושר…מי דואג לרצף האימון שלנו?

אז מי באמת דואג לרצף האימון שלנו? כולנו חפצים להתאמן ברמה קבועה, לשמור על כושר ועל הבריאות. יש אנשים שבוחרים להתאמן בעצמם ולצאת לשחייה, הליכה או ריצה. לעומתם יש רבים אחרים אשר בוחרים להתאמן על בסיס קבוע בחדר כושר. הללו נרשמים או רוכשים מנוי בחדר כושר והם מבקרים בו בקביעות. הרווח הראשוני הוא כמובן שלהם עצמם – הם שומרים על כושר ועל פעילות גופנית קבועה. אך כמובן שגם בעלי חדר הכושר מרוויחים מכל העניין. שהרי בסופו של עניין חדר כושר הוא עסק לכל דבר ועניין.

לשמור על הלקוחות

כל בעל עסק מתמודד עם נושא שימור הלקוחות. הוא עמל לחשוף את העסק ואת הפעילות שלו, לבצע תחזוקת מכשירי ספורט שוטפת לשביעות רצון המתאמנים בחדר הכושר, וכך לגרום לתנועה קבועה של לקוחות שיהפכו ברבות הימים ללקוחות קבועים ומשלמים. למעשה זו ההצלחה של העסק. כך זה בכל חנות, נותן שירות וגם בכל חדר כושר. אלא שכאן האינטרסים של שני הצדדים משולבים זה בזה בצורה מתואמת ואחידה. המתאמן חפץ לשמור על רצף האימון ולבקר בחדר הכושר באופן קבוע, ואילו מפעילי חדר הכושר חפצים לשמור על הלקוח שיתמיד וימשיך לשלם לאורך זמן, ולכן הם מקפידים להחזיק טכנאי הליכונים מקצועי שישמר את כל הציוד במקום.

לדאוג לרצף האימון

מפעילי חדר הכושר עושים הכול כדי לגרום למתאמנים לבוא ולהתמיד באימון. הם מעצבים את חדר הכושר בצורה ידידותית ומזמינה, הם מחדשים את המכשירים ודואגים שתהיה תחזוקה למכשירי ספורט באמצעות שירות תיקון הליכונים ומכשירים מקצועי. הם עוקבים אחרי כל מתאמן ומוודאים כי הוא מבצע את תרגילי האימון הנכונים לו. ומציעים מגוון שירותים ומענה מותאם אישית לכל מתאמן באשר הוא עם ציוד איכותי המתוחזק על ידי מומחים בתחום. כמו כן דואגים בחדר הכושר לעקביות של המתאמנים. וזאת באמצעות מכירת מנויים או כרטיסיות משתלמות אשר עושות כל ביקור לזול יותר, אך בסופו של חודש המתאמן יבקר בחדר הכושר מספר גדול יותר של פעמים, וכמובן ישלם יותר בגין הביקורים הללו.

מי הצד שמרוויח?

חשוב כמובן לוודא כי בוחרים בחדר כושר מקצועי בו המתאמן נהנה ממענה מתאים לו. במידה ואכן כך הם פני הדברים שני הצדדים מרוויחים מהסיפור. חדר הכושר מניב רווחים והמתאמנים מתאמנים ברצף.