שיפור מיגון מחיר

האיומים הרבים על כל שטחה של מדינת ישראל מחייבים גם את בעלי הדירות וגם את בעלי העסקים לבחון – ביסודיות ובכנות – את רמת המוגנות של המבנים שבהם מתנהלים החיים. במקומות רבים יש מקום לשיפור, וזאת מפני שפתרונות המיגון הולכים ומשתכללים. כך למשל מפעל שהוקם לפני עשור או שניים אולי זכה למעטפת ביטחון איכותית ביחס לאותם שנים, אבל כיום יש אופציות אפקטיביות יותר. סיבה נוספת היא מידת הסכנה, שהופכת גבוהה יותר, וזאת משום שכל מי שרוצה לפגוע בנו, בין אם מבחוץ ובין אם מבפנים, משכלל למרבה הצער את היכולות שלו.

כשמתלבטים בין מספר אפשרויות של שיפור מיגון מחיר כל מוצר הוא כמובן שיקול רלוונטי ולגיטימי. יחד עם זאת הבדיקה הנכונה היא של היחס בין התועלת לעלות, ולשם כך נדרשת קודם כל בדיקה מקיפה של צורכי הביטחון.

איך תדעו מהם הפתרונות הנכונים ביותר עבורכם?

לכל מבנה מאפיינים ייחודיים, וגם הסיכונים שעבורם נדרש פתרון אינם זהים. בהתאם השלב הראשון במסגרת שיפור המיגון הקיים הוא מיפוי הצרכים, ובפרט אלה שעבורם מערכות המיגון הקיימות כבר אינן מספיקות. השלב הבא הוא סקירת כל הפתרונות המתקדמים האפשריים.

כך למשל ניתן למגן מבנים ותשתיות באמצעות קירות מבטון, בין אם כאלה אשר נבנים ישירות בשטח ובין אם כאלה שמיוצרים במפעל ומורכבים במקום. פתרון אחר שכדאי להכיר הוא טפט בליסטי אשר מיוצר מחומרים מרוכבים ומייצר הגנה אפקטיבית מאוד במקרים של אירועי הדף. הטפט המיוחד הינו קל משקל כך שלא נוצר עומס יתר על המבנה, וניתן להשתמש בו גם הן לקירות פנים והן לקירות חוץ. מוצר אחר שנעשה בו שימוש לטובת שיפור המיגון הקיים הוא לוחות שבנויים מסיבי זכוכית – לוחות אלה מספקים רמת אבטחה גבוהה ביחס לירי, פיצוצים, אש וניסיונות פריצה אלימים, ועוד יתרון שלהם הוא העמידות בפני קורוזיה.

ניסיון יקר ערך, אמינות ועלות משתלמת

אנשי המקצוע של ג.ג. מערכות מיגון צברו ניסיון מגוון מאוד בתחום. ההיכרות הטובה מאוד עם שורה ארוכה של מוצרים רלוונטיים וההבנה המעמיקה לגבי מה באמת חיוני עבורכם מאפשרות לנו להציע לכל פרויקט שיפור מיגון מחיר משתלם במיוחד. בנוסף אנחנו מקפידים על יושרה מוחלטת, כך שתוכלו ליהנות מראש שקט באמת – הן מבחינת רמת ההגנה על הנכסים היקרים לכם והן בהיבט של העלות הכלכלית של הפרויקט.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי הומופאתיה לקנייה און ליין
היום, כשאנחנו מחפשים מוצרים קוסמטיים או כל סוג אחר של מוצרים, אנחנו לא צריכים ללכת רחוק מדי. כל מה...
קרא עוד »
ספט 10, 2019
איך להנגיש שמירה על בריאות השיניים לילדים?
כל ילד צריך לתת את הדעת על כך כי הוא חייב לחשוב על הבריאות שלו. העניין הוא שילדים פעמים רבות עסוקים...
קרא עוד »
מאי 29, 2019
כמה שווה הדירה שלי
חושבים לקנות דירה? סביר להניח שהייתם רוצים להבין אם שווי הדירה שאתם מעוניינים בה היא מה שמציעים לכם...
קרא עוד »
נוב 07, 2022