מה היתרונות בתחבורה ציבורית חשמלית?

המאמר באדיבות EV Magazin

ישראל היא אחת המדינות הצפופות בעולם בטח אם אנחנו לוקחים בחשבון כי בנגב לא גרים אנשים רבים. על
רקע זה יש לציין כי אחת הבעיות החמורות ביותר בארץ אלו הם הפקקים האינסופיים, אם אנחנו זוכרים כי המס על הרכב הפרטי הוא בין הגבוהים בעולם אנו מבינים כי משהו מאוד מקולקל בשוק התחבורה הציבורית. אתם יכולים להבין כי תחבורה ציבורית היא מאוד בעיתית וזאת עקב העובדה כי היא מאחרת, כי אין מספיק אוטובוסים או רכבות ועקב העובדה כי היא מזהמת והקווים שלה לא יעילים. על רקע זה יש לציין כי נראה כי הפתרון לכל החולי הזה נעוץ בתחבורה ציבורית חשמלית. תחבורה זו לא מזהמת והיא מחייבת השקעה נמוכה באופן יחסי וכך אזרחי ישראל ייהנו מתחבורה איכותית במיוחד בהשקעה קטנה באופן יחסי וזהו משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת.

האם לא הגיעה הזמן שהממשלה תתערב בשוק התחבורה?
עליכם להבין כי שוק התחבורה הציבורית לא יכול להיות מתוכנן על ידי חברות פרטיות אלא על ידי הממשלה וזאת עקב ההשקעה העצומה שנדרשת בשוק זה ועקב העובדה כי יש הרבה מאוד דברים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון של תחבורה ציבורית. לכן זה כל כך מאכזב לראות שממשלות רבות בישראל לא מתכננות טוב את השוק הזה ומעדיפות להשקיע בעוד פלסטרים ופתרונות זמניים כמו כבישים. הגיע הזה שהממשלה בישראל תנקוט בפעולות אשר ישדרגו את התחבורה בארץ ואשר יאפשרו לנו לפעול בצורה הרבה יותר טובה מבעבר וכך נוכל להיות בטוחים כי אנו פועלים בצורה הרבה יותר טובה ואיכותית מכל מה שהכרנו ונוכל לחיות באיכות חיים הרבה יותר גבוהה.

איזה עוד יתרון יש לתחבורה ציבורית חשמלית?
עליכם להבין כי תחבורה ציבורית חשמלית מחזיקה בעוד יתרון גדול והיא שעלות התפעול זלה היא הרבה יותר נמוכה אל מול אופציות אחרות כמו רכב חשמלי. העובדה כי התחבורה לא פועלת על דלק משמעה כי היא הרבה יותר זולה וזה מאפשר לאזרחים לנסוע בה בלב שלם וללא חשש אמיתי וזהו משהו שאנו צריכים לתת עליו את הדעת.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה חשוב לשים לב כשבוחרים שולחן כתיבה לחדר הילדים?
בחירת המקום הנכון לשולחן העבודה של התלמיד בבחירת מקום בו ילדכם ילמד, אנו מתמקדים בנוחות ובגורמים...
קרא עוד »
מרץ 23, 2020
כורסאות
כסא הוא רהיט המשמש בעיקר לתמיכה בגופו של היושב בו. כיסא יכול להיות מושב או כורסא. כורסאות משמשות...
קרא עוד »
ינו 01, 2023
כל מה שחשוב לדעת על טיפול טבעי בסרטן
סרטן יכולה להיות מחלה שקשה להתגבר עליה. אבל זה לא בלתי אפשרי. ישנם טיפולים טבעיים רבים שיכולים לעזור...
קרא עוד »
נוב 17, 2022