למה האמריקאים כל כך קשים בתהליך הוצאת ויזה?

ארצות הברית נחשבת מאז ומתמיד החלום של כל מהגר, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ארץ הזהב שיש בה איכות חיים גבוהה וניתן להצליח בה בכל תחום. אבל ישנם תנאים מחמירים מאוד לקבלת אזרחות אמריקאית או אפילו הנפקת ויזה בעלת תוקף.

לאמריקנים יש ניסיון מר ממהגרים לא חוקיים שהיגרו לארצם וחוללו בה שמות. הסיבה העיקרית שבגללה הוחמרו התנאים להשגת ויזה לארצות הברית היא אירועי הטרור שהתרחשו בה, הידועים מבניהם הם אירועי ה-11 בספטמבר שבהם הופלו מגדלי התאומים.

למה בעצם להגר לארצות הברית?

ישראלים רבים, בעיקר הצעירים מהם נוסעים לארצות הברית לתקופה של מספר חודשים על מנת לעשות כסף מהיר. לישראלי הממוצע, משכורת בדולרים שבדרך כלל אף גבוהה מהמשכורת המקובלת בארץ היא פיתוי לא קטן. ישנם ישראלים שמעוניינים סתם לבוא לטייל, ליהנות ותוך כדי גם לשפר את האנגלית שלהם, שזה דבר לא רע בכלל.

בארצות הברית נמצאות גם כמה מהאוניברסיטאות היוקרתיות והנחשבות בעולם האקדמאי. ישראלים רבים מעוניינים להתפתח מקצועית דווקא בארצות הברית מכיוון שזה יכול לסלול להם את הדרך לקריירה מצליחה. רוב האוניברסיטאות האמריקאיות מקבלות סטודנטים זרים וגם מעניקות מלגות לזכאים.

אישור שהייה בארצות הברית

על מנת להיכנס בשערי ארצם של האמריקאים יש לקבל אשרת שהייה הידועה בכינויה "ויזה". את הוויזה מנפיקים בשגרירות ארצות הברית. תהליך ההנפקה עלול להיות מעצבן וארוך. יש למלא טפסים רבים, להגיש מסמכים ואישורים שונים הקשורים לסוג הוויזה הרצויה. ולהגיע לריאיון אישי בשגרירות על מנת לוודא שלא מדובר במהגרים שמתכוונים להישאר בארצות הברית ללא אישור חוקי.

בעקבות המדיניות המחמירה, מגיעים רוב המהגרים הישראלים לארה"ב בעקבות הצעת עבודה מחברה אמריקאית כלשהיא, רילוקיישן מטעם חברה בינלאומית בה הם עובדים. ולרוב, אישור קבלה לאוניברסיטה נחשבת. במקרים כאלה, החברה או מוסד הלימודים מסייעים בתהליך הנפקת הוויזה.

מה יעשו כל הישראלים שאין להם פטרון בארצות הברית אך הם מעוניינים לבקר בה? עבורם קיים שירות מיוחד שמתמחה בהגשת עזרה וליווי בתהליך הגשת בקשה ובהנפקת ויזה לארצות הברית.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תדעו לבחור אביזרי מין?
אם אתם מתלבטים לגבי בחירה של אביזרי מין, אז יהיה כדאי לכם לדעת שאתם יכולים להפוך את הבחירה שלכם להרבה...
קרא עוד »
יונ 03, 2020
חנות גאד'גטים
מוצרים קטנים הם פתרון מצוין לשוק הקטן. על ידי שימוש במוצרים קטנים, אתה יכול להפוך את חייך לקלים ונוחים...
קרא עוד »
ינו 16, 2023
מחפשים מתנה ליום הולדת? איפה להתחיל
אנשים רבים מבזבזים לא מעט זמן יקר על חיפוש מתנה מושלמת ליום הולדת. מצד אחד הם רוצים לדייק כמה שניתן...
קרא עוד »
אוק 07, 2020