למה אנחנו לא אוהבים את איך שאנחנו יוצאים בתמונה?

המצלמה הפכה להיות מלווה קבוע שלנו. לטיולים, לאירועים, לקניות ולכל מקום. אנשים רבים אוהבים לצלם נופים, ילדים ותינוקות, עיצובים וכן הלאה. גם את אנשים מבוגרים מרבים להצטלם. אבל בתחום זה יש תופעה מעצבנת – אנחנו לא אוהבים את איך שאנחנו יוצאים בתמונה! וזה לא קורה סתם. יש מספר סיבות שגורמות לכך.

למה אנחנו לא מרוצים מהמראה שלנו בתמונה?

  1. כי אנחנו לא מספיק מרוצים מהמראה שלנו. והתמונה מציגה לנו את המראה הזה מול העיניים. אולי זה בגלל משקל עודף, עור פצוע, שיער פגום או כל פגם אחר שעלול להפריע לנו. כל עוד אנחנו לא אוהבים את המראה שלנו לא נאהב את התמונות שלנו.
  2. כי אנחנו לא יודעים כיצד לצלם תמונות מחמיאות. יש תמונות טובות שמעמידות את נושא התמונה באופן מחמיא ויפה, כך שהוא יאהב את המראה שלו בתמונה ויביט בה בהנאה. ואילו כאשר מצלמים לא נכון המראה עשוי להיות מעוות ולכן גם לא מחמיא. לא פלא שלא נאהב להביט בתמונה.
  3. כי לא כל אחד אוהב להביט בעצמו. לא כל אחד נהנה לבחון את עצמו ולראות את עצמו בתמונות. זו המציאות, לא תמיד יש מה לעשות…

כשהתמונה מקצועית הכול טוב יותר

אבל במידה ואתם מעוניינים להצטלם ולהיות מרוצים מהתמונה שלכם. אם יש לכם מטרה ואתם רוצים להעלות את התמונה המחמיאה שלכם לרשת חברתית או לכל מטרה אחרת, אתם צריכים לפנות אל צלם מקצועי. צלם שיבין איך אתם אוהבים לראות את עצמכם ומה מפריע לכם בתמונות. הוא יוכל להבליט את הטוב ואת היפה, ולהסתיר או לטשטש את מה שאתם לא הייתם רוצים שיראו. בדיוק בשביל זה הוא למד קhttps://www.shlomi.net/works_portraits/ורסים מגוונים בתחום הצילום כמו צילום פורטרט ורכש את המיומנות בצילום. רוב האנשים יוכלו להיות מרוצים מתמונה מקצועית שתצולם בסטודיו או בחוץ, והם ייהנו להביט בעצמם שוב ושוב. כי אי אפשר להשוות בין תמונה מקצועית לבין תמונה חובבנית. רק תמונה מקצועית תציג אתכם באור הנכון ותשמחו לראות את עצמכם.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה מתנות אפשר להביא לילדים בחגים?
כידוע, תקופת החגים היא זמן שבו משפחה וחברים מתכנסים. זה גם הזמן שנהוג לילדים לקבל מתנות מהוריהם ומסבא...
קרא עוד »
אוק 11, 2022
10 דברים שלא ידעתם על חמאת שיאה
חמאת שיאה שייכת לאחד הטרנדים שצפויים להישאר איתנו בעשור הקרוב וככל הנראה גם הרבה מעבר לזה. קבלו 10...
קרא עוד »
מאי 27, 2021
איך לבחור אבקת כביסה?
כיום יש לא מעט סוגים של אבקות כביסה אשר כל מטרתן היא לסייע לכם לנקות היטב את הבגדים לאחר לבישתם. אנשים...
קרא עוד »
נוב 24, 2020