כמה חשוב לשלב תזונה ביחד עם כושר?

לא מעט מתאמנים מתלוננים על כך שהם מתאמנים תקופה ארוכה בה הם משקיעים שעות ארוכות בכל שבוע על אימונים מפרכים אך בכל זאת לא מצליחים להגיע לתוצאות וליעדים שהציבו לעצמם. על כן חשוב להבין כי במטרה להצליח להגיע ליעדים שלכם ולראות שינוי אמיתי המשקל או בכמות אחוזי השומן, קיימת חשיבות עליונה לשילוב תזונה נכונה ומאוזנת. ניתן לומר באופן חד וחלק, במידה ולא תשלבו תזונה נכונה ומאוזנת לאימוני הכושר שלכם, התוצאית כלל לא יגיעו ! 

אימוני כושר מפרכים ללא תזונה מאוזנת 

לא מעט אנשים כיום בוחרים לפקוד את מכוני הכושר השכונתיים שלהם כמה וכמה פעמים בכל שבוע במטרה להצליח לרדת במשקל, לרדת בכמות אחוזי השומן בגופם ולהפוך מחוטבים ואסתטיים יותר. רבים אכן עושים זאת ופוקדים את מכוני הכושר כמה פעמים בכל שבוע אך כלל לא מצליחים להגיע לגוף החטוב עליו חלמו או למשקל הנמוך אליו יחלו. במטרה להצליח להבין היכן הכשל בכל התהליך חשוב להכיר נקודה חשובה במיוחד.

אל תתפלאו למה התוצאות מאחרות להגיע 

אימוני כושר מפרכים ללא שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת או לקיחת תוספי מזון חיונים לא שווים הרבה, בעצם, כמעט ולא שווים כלל. במידה ואתם מגיעים למכוני הכושר ומשקיעים לא מעט מאמץ פיזי במהלך לא מעט זמן ומיד לאחר מכן הולכים לאכול פיצה או המבורגר, ייתכן שאתם סתם מבזבזים את זמנכם במכוני הכושר והשינוי המיוחל כלל לא יגיע. על כן חשוב מאוד לשעת לשלב נכון הן את אימוני הכושר המפרכים והן את התזונה המאוזנת במטרה להצליח לעשות זאת נכון ולכבוש את כל היעדים שלכם.

דברי המומחים – תזונה מאוזנת מהווה כ 70% מהצלחץ התהליך

מאמני כושר רבים בשילוב תזונאים מורשים טוענים כי תזונה נכונה ומאוזנת מהווה כ 70 אחוז מההצלחה שלכם לכבוש את היעדים האישיים שלכם ולרדת באחוזי השומן או במשקל. ללא תזונה מאוזנת ונכונה אשר תורכב במיוחד עבורכם, סביר להניח שהתוצאות יתאחרו משמעותית או שלא יגיעו כלל. לכן, במידה ואתם כבר משקיעים שעות ארוכות בכל שבוע על אימונים מפרכים, שלבו תזונה מאוזנת ותהנו מתוצאית מרשימית.

אולי יעניין אותך גם מידע על גיינר

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך אוניברסיטה לתינוק תורמת להתפתחות?
צעצוע התפתחותי המומלץ לתינוקות מגיל שישה שבועות ועד שלושה חודשים הוא אוניברסיטה לתינוק. במאמר זה...
קרא עוד »
ספט 02, 2021
עדשות לפורים בכל הצבעים – מה כדאי לדעת?
חג הפורים תכף מגיע וכולם רוצים להיות מקוריים ולבחור בתחפושת מושלמת! מסיבות, מפגשים חברתיים, מסיבות...
קרא עוד »
פבר 20, 2021
חשיבות השימוש במוצרי דישון והדברה
אוהבים את הטבע ואת הצמחייה? יש לכם גינה או אדניות במרפסת? כמה חשוב לטפח אותם היטב ולספק לצמחים את כל מה...
קרא עוד »
מאי 26, 2019