כוכב נולד: עד איזה גיל ניתן לקחת קורס לפיתוח קול?

אוהבים שירה? חולמים שהילד שלכם יפתח את הכישרון שלו? בטוחים שהכישרון של הפעוט שלכם הינו ייחודי? בואו ונעשה סדר בעניין של פיתוח קול. באיזה גיל מומלץ? ומה עוד חשוב לדעת. לפני הכול כדאי לדעת ולזכור כי שירה היא פעולה פיסית אשר מפיקה ממיתרי הקול צלילים מצלילים שונים באמצעות כיווץ ומתיחה. היות שכך חשוב מאוד לבצע את הפעולות בצורה נכונה – כדי לשמור על המיתרים ולמנוע נזקים שעלולים להתרחש.

מהו הגיל המומלץ?

אולי יש מי שסובר כי שירה ופיתוח קול הם עניין לילדים ולבני נוער בלבד. אך המציאות לגמרי לא כזו. מדובר על תחום בו ניתן לצאת לדרך בכל שלב ולרכוש את הכלים ואת היכולות הרצויות בתחום השירה. אמנם יש מי שימליץ לשלוח את הילד בגיל בית הספר לבית ספר לפיתוח קול על מנת לאפשר לו התקדמות בתחום ולפתח אותו בקצב מתאים, כך שכאשר יגיע לגיל הבגרות הוא יוכל להמשיך להתקדם הלאה לדרכו המוסיקלית. אך חשוב לציין שגם מבוגרים יכולים להירשם ללימודי פיתוח קול. והם יוכלו לפתח את היכולות שלהם ולהתחיל את דרכם המוסיקלית בשירה ובזמרה.

ללמוד במקצועיות רבה

יש שיטות שונות ללימודי פיתוח קול. כלומר, דרכים שונות אשר פותחו בידי אנשי מקצוע בתחום. לכל שיטה יש מאפיינים מיוחדים ושיטת עבודה אחרת אשר משפיעה על המיתרים ועל אופן הפקת הצלילים ממיתרי הקול. אך חשוב מאוד להבחין בין השיטות השונות ולזהות כי יש שיטות מומלצות וטובות אשר מגנות על מיתרי הקול ומאפשרות לאדם ששר לשלוט היטב על הצלילים אותם הוא מפיק, תוך שמירה על מיתרי הקול מפני נזקים. לעומת שיטות אגרסיביות אשר עלולות לגרום לנזקים בטווח הקצר או הארוך.

בכל גיל – לפתח את היכולת

אכן, אין כאן הגבלה של גיל. אם כי כדאי לדעת שבגיל הצעיר מאוד לא מומלץ ללמוד פיתוח קול אלא לפתח יכולות, להכיר סגנונות של מוסיקה וזמרים שונים. רק בגיל בוגר יותר – בגיל בית הספר, מפתח הילד את היכולת ללמוד ולרכוש את הכלים לשירה מקצועית ומדויקת.

אולי יעניין אותך גם ללמוד לנגן בגיטרה

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השקעות נדלן ביוון – רק לאנשים אמידים?
מחירי הדירות לרכישה ביוון הם מאד זולים ולכן כמעט כל ישראלי שיש לו מעט חסכונות יכול לרכוש את דירת...
קרא עוד »
פבר 24, 2020
איך משיגים רישיון לנשק?
אם תסתכלו על העובדות אתם תגלו כי מדינת ישראל היא מדינה מאוד בטוחה גם ביחס לעולם. ובכל זאת אם תשאלו את...
קרא עוד »
מאי 01, 2019
מכונת כביסה בוש – על איכות לא מתפשרים
אף פעם לא תתקמצנו על מכונת כביסה, שכן רכישה של מכונה שעולה מעט יותר, יכולה לעשות הבדל של שמים וארץ...
קרא עוד »
מאי 13, 2021