חשיבות של מיתוג אריזות

כל עסק יודע ומבין את החשיבות של מיתוג נכון ומדויק בהתאם לצרכים שלו. ישנם עסקים שבחרו למתג את עצמם בתור עסקים צעירים ותוססים שמתאימים יותר לאנשים צעירים, בעוד עסקים אחרים, בחרו למתג את עצמם בתור עסקים מוכרים וותיקים שניתן לסמוך עליהם לאורך השנים. בכל מקרה, ללא שום קשר לצורת המיתוג שהכי מתאימה לעסק שלכם, יש צורך לתת את הדעת לגבי מיתוג אריזות. מדובר לכאורה על פרט שולי ולא חשוב, אך למעשה כדאי לדעת כי אלוהים באמת נמצא בכל הפרטים הקטנים. אריזה ממותגת תמיד תעניק לעסק מראה יוקרתי ואלגנטי יותר, היות והדבר מעביר מסר מאוד ברור ומאוד חזק – אנחנו כאן ואנחנו מוכנים להשקיע. כל לקוח היה רוצה לקבל יחס אישי, ולכן אריזה ממותגת מעניקה לו בדיוק את ההרגשה הזאת.

חשיבות של מיתוג אריזות – כדאי לדעת

כאמור, כל עסק בשנת 2019 כבר מזמן יודע כי ללא מיתוג עצמי, הסיכוי שלו להצליח בשוק שואף לאפס. היום כבר לא ניתן להסתמך על חברים שיעבירו את המסר או על המלצות שיעברו מפה לפה, היות ואנחנו חיים בעידן הדיגיטלי שמחייב כל עסק להחזיק בלוגו ולהשקיע במיתוג עצמי. אך מעבר להדפסת הלוגו על כרטיסי הביקור של העסק והפליירים הפרסומיים שניתן לחלק לתיבות הדואר או לשלוח כחלק מרשימת התפוצה במייל, חשוב לשים לב לטאצ' האישי ולפרטים הקטנים. אריזות ממותגות תמיד יעבירו מסר של יוקרה ואלגנטיות. ההבדל בין מוצר שנקנה בשוק והוכנס לשקית פלסטיק חסרת ייחוד, לבין מוצר זהה שנקנה בחנות מסודרת והוכנס לאריזה מהודרת עם הלוגו של העסק – הוא עצום! אומנם נכון שהאריזה מוצאת את עצמה בפח תוך זמן קצר בלבד, אך המטרה של האריזה היא לא פונקציונלית אלא לצורך יצירת רושם ואווירה מסוימת. מומלץ מאוד להשקיע במיתוג מקצועי של האריזה, היות ובצורה הזאת הלקוח ייחשף פעם נוספת ללוגו שלכם ויגדיל את הסיכוי להטמיע אותו בתת המודע שלו.

לסיכום, מיתוג אריזות נחשב לחלק מהותי מתהליך המיתוג של העסק. המטרה היא כמובן למתג על מוצר וכל פריט אפשרי, במטרה להגדיל את החשיפה למותג שלכם.

אולי יעניין אותך גם בניית אתר

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
באיזה מקרים תצטרכו לעשות הסכם שיתוף במקרקעין?
הסכמי שיתוף בקרקע הם הסכם נפוץ מאוד בין בעלי בתים לקבלנים. הם משמשים אנשים רבים מסיבות שונות. למשל, אם...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
מועדונים לבת מצווה במרכז הארץ
ככל שאנשים הופכים מודעים יותר לשורשים היהודיים שלהם, מועדוני בת מצווה צצים בכל רחבי הארץ. המועדונים...
קרא עוד »
מרץ 07, 2023
איך להגן על המרפסת שלכם מפני הגשם
אין כמו מרפסת לבית. נדמה כי אין מי שמוכן לוותר על מרפסת שפותחת להם פתח לעולם שבחוץ. אך יחד עם זאת חשוב...
קרא עוד »
מאי 29, 2019