חדרי בריחה במרכז – מה ההבדל בין כולם?

חדר בריחה היא אטרקציה מלהיבה ובלתי נגמרת. מה הכוונה? הכוונה היא שכל אחד יכול ליהנות מעשרות חדרי בריחה ואף פעם לא יימאס לו. כל חדר בריחה מציג אתגר חדש, עלילה שונה ודרגת קושי שונה. היציאה עם חברים שונים, משפחה ובני זוג יכולים לסייע לגיוון ולריגושים חדשים ולגרום לכך שגם אחרי עשרות חדרי בריחה זה אף פעם לא נמאס! כבר פגשנו אנשים שעשו 20 ואפילו 30 חדרי בריחה בכל רחבי הארץ. אז אם אתם באזור המרכז ועדיין לא הייתם במתחם חדרי הבריחה של מסתורי בראשון לציון זה כאילו לא הייתם בחדר בריחה כלל.

ההבדלים בין חדרי הבריחה השונים:

  • עלילה – בראש ובראשונה ההבדל בין חדר בריחה במרכז אחד לאחר בכל רחבי הארץ הוא כמובן בעלילה. עלילה שונה מספקת גם תפאורה שונה ופתח לחידות שונות. העלילה, האווירה והתפאורה מכניסים את המשתתפים לעולם חדש, מאתגר ומעניין ומחברים אותם באופן מידי למשחק.
  • גודל המתחם וחדרי הבריחה – הבדל נוסף הוא בגודל חדר הבריחה, במורכבות שלו, בכמות החדרים הפנימיים בו, בסוג התפאורה והציוד שהוא כולל וכמובן בגודל הכללי של המתחם וכמה המתחם מצליח (ויכול להשקיע יותר בחדרים עצמם).  
  • כמות משתתפים – מרבית חדרי הבריחה מתאימים ל2 עד 6 משתתפים אולם חדרי בריחה ספציפיים עשויים להתאים לכמות ספציפית של משתתפים.
  • גיל מינימלי – לחדרי בריחה מסוימים יש גיל מינימלי המאפשר השתתפות באותו חדר.
  • דרגת קושי – דרגות הקושי מתחלקות בדרך כלל לקל, בינוני וקשה, כאשר קל הוא המומלץ ביותר למתחילים כמובן ולאט לאט לעלות בסולם הדרגות עם השתתפות בעוד ועוד חדרי בריחה.
  • למי מתאים? – חדרי בריחה בראשון לציון מתאימים לסוגים שונים של אנשים וקבוצות. בחרו חדר בריחה בראשל"צ שעשוי להתאים לקבוצת האנשים שאתם מגיעים עמה.

אז איך נבחר חדר בריחה שמתאים לנו?

חדר בריחה עבור גיבוש מנהלים יהיה שונה מחדר בריחה שמתאים יותר לילדים ובני נוער. ייתכן שחדר בריחה מסוג רומנטי יותר יתאים יותר לזוגות בעוד חדרי בריחה צבעוניים יותר עם תחפושות ותפאורה מתאימה עשויים להתאים למשפחות עם ילדים. בחרו את החדר המתאים ביותר לאנשים שאתם מגיעים עמם הן מבחינת דרגת הקושי והן מבחינת העלילה.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי צריך ציוד מכני הנדסי כבד?
ציוד מכני הנדסי כבד (HEME) הוא מונח המתאר סוגי מכונות ליישומים תעשייתיים כבדים. הוא כולל מכונות כמו...
קרא עוד »
יול 29, 2022
רוצים לארח בחדרים קטנים? כורסא נפתחת למיטה זה פתרון אידיאלי!
הכורסא היא מיטה, ספה ושולחן עבודה ביחד. הכיסא נפתח למיטה כשרוצים לישון או לקרוא. הכורסא היא הפתרון...
קרא עוד »
אוק 29, 2022
מה היתרונות של קרם פנים עם מקדם הגנה?
שימוש בקרמים לפנים יכול להיות דרך מצוינת לשפר את העור שלך. הקרמים האלו יכולים לעזור לך להשיג עור בריא...
קרא עוד »
אוג 01, 2022