חבילות שי לעובדים – למה זה ממש חשוב

אחד הנושאים המדוברים ביותר בקרב אוכלוסיית העובדים הוא, נושא חבילות השי שהם מקבלים בהזדמנויות חגיגיות מהבוס. לא פעם ניתן לשמוע עובדים אשר מתגאים בכך כי במקום העבודה שלהם חילקו חבילות שי יוקרתיות יותר מאשר במקומות אחרים.

אלה הם מסוג הדברים שגורמים לעובדים להעריך את מקום העבודה שלהם, לרצות שהעסק יצליח ויעלה גבוה יותר וזה דבר שמהווה גם מעין דחיפה לכך שיתנו את המקסימום שלהם למען הצלחת העסק.

בשביל מה להוסיף את ההוצאה הזו?

סקרי שוק שונים מוכיחים כי תעשיית חבילות השי לעובדים מגלגלת כ-4 מיליארד שקלים מידי שנה ולא רק זאת, אלא גם בתחום הזה קיימים טרנדים משתנים ואופנות מתחלפות. לדוגמא, בשנה האחרונה, כמעט ולא ניתן היה למצוא בחבילות השי מארזי ממתקים, אלא ההתמקדות הייתה בעיקר בתמרוקים שונים ובטקסטיל.

לא מעט מעסיקים שואלים את עצמם, מדוע עליהם להוציא מכספם סכומי כסף כה גדולים עבור חבילות שי לעובדים כאשר הם כבר משלמים להם משכורת קבועה מידי חודש. התשובה לכך היא פשוטה מאוד – עובד שמרגיש שמעריכים אותו במקום העבודה שלו ומצ'פרים אותו בכל הזדמנות, ירצה באופן אוטומטי, גם להוכיח שהוא שווה את זה.

עובד מרוצה הוא עובד טוב

כאשר עובד יודע, כי כשמגיע חג או יום מיוחד כלשהוא הוא מקבל מהמעסיק ערכת שי מפנקת, הוא ירצה לעשות הכול על מנת לגרום למעסיק להבין שהוא אחד מהעובדים הטובים בעסק וכדאי לצ'פר אותו בהתאם. ולכן, מעסיקים שחושבים שמדובר בהוצאה מיותרת, אינם אלא טועים.

ההוצאות של חבילות השי לעובדים חוזרות במהירות אל בית העסק בדמות עובדים חרוצים יותר ואף מרוצים הרבה יותר. ניתן יהיה לשמוע דיבורים שונים מעובדים שקיבלו ערכת שי, לפתע הם יותר מעריכים את מקום העבודה, הם מחפשים מה אפשר לשפר ומה עוד הם יכולים לתרום למקום.

לסיכומו של עניין, מעסיק אשר מעוניין שהעובדים יעריכו את מקום העבודה ויתנו את כל מה שיש להם למען הצלחתו, חייב להעניק לפחות פעמיים בשנה חבילות שי לעובדים שלו.

אולי יעניין אותך גם מתנות לעובדים לראש השנה

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ זוגי בראשל"צ
זוגות רבים עשויים לחוות קשיים בזוגיות שלהם. רק בשנה-שנתיים האחרונות עם מגפת הקורונה שהשתוללה בעולם...
קרא עוד »
אפר 03, 2022
4 רעיונות לעיצוב חדר מושלם לתינוקת
תהליך העיצוב של חדרים לתינוקות הוא תמיד מרגש ומיוחד, כיוון שכל הורה רוצה להצליח לעצב חדר כמה שיותר...
קרא עוד »
אפר 18, 2022
איך לקנות ביטקוין בארץ?
אין ספק כי העולם נע כל הזמן קדימה. כך לדוגמא סביר להניח שב-1900 האנשים העשירים ביותר השקיעו את הכסף שלהם...
קרא עוד »
יונ 06, 2019