הסכם שירות שנתי כולל חלפים

זמינות ברוב שעות היממה

כמו בכל תחום כדאי לערוך הסכם שירות שנתי כולל חלפים כשמדובר בתחום המשאבות. כיוון שאין לכם ידע מקיף בתחום, אך יש חשיבות ונחיצות רבה למשאבות בכל מיני תפקודים כמו לחצי מים, ביוב וכיבוי אש, אתם צריכים לעשות חושבים ולהבין שמשתלם לכם לערוך הסכם שירות שנתי כי ככה אנשי השירות של המשאבות זמינים עבורכם ברוב שעות היממה ויתקנו לכם כל תקלה בהתאם לזמן המתוכנן ובלי שתוסיפי תשלום כספי.

 

יתרונות ההסכם

כשאין לכם הסכם שנתי, משמעות הדבר שתצטרכו לשלם עבור כל קריאת שירות. אם אתם צריכים להחליף משאבת ביוב או משאבת מים, תצטרכו לתאם מראש ולשלם עבור השירות, גם אם אנשי השירות יגיעו וילכו כלעומת שבאו. עצם הקריאה להם מצריכה מכם לשלם כסף, אבל כשאתם עורכים הסכם שנתי כולל חלפים, אתם מכוסים מפני נזקים ותשלומים מיותרים.

 

הסכם מוזיל עלויות

תמיד כיף לקרוא לאיש שירות בלי לשלם לו כסף. הסכם שירות שנתי מאפשר לכם לגור בראש שקט בבית שלכם ואם משאבה מתקלקלת ולא משנה מה הסיבה, מייד ירוצו לתקן לכם אותה או להחליף אותה במשאבה חדשה. כמובן, אם מדובר במוסד או בחברה גדולה שבה מותקנות מספר משאבות, אין לכם רצון לטרטר את עצמכם הרי, לכן פנו לחברת המשאבות ותבקשו הסכם שירות שנתי שיוזיל לכם את העלויות וגם יאפשר לכם החלפת חלפים בלי בעיות ובלי לשלם כסף נוסף.

 

תפקיד המשאבות והחשיבות שבהסכם

משאבות מיועדות להקל על חיינו, לאפשר למים לזרום כנדרש, לאפשר לביוב לעבוד כנדרש, לאפשר לכלל המשאבות לתפקד כפי שהן צריכות. משאבות נמצאות בחדר המיועד לכך ומוגנות מפני נזקי מזג האוויר, מפני השמש היוקדת ומפני ימות הגשם הרטובים. אסור לחשוף את המשאבות תחת כיפת השמיים, ולכן יש להכניסן לחדר מגן. אם משהו יתקלקל או ישתבש, אם חדר הבקרה לא יעבוד כראוי, אתם בבעיה. במקום לקרוא לאיש טכני ולשלם לו כסף עבור השירות, אתם יכולים להיות בראש שקט באמצעות הסכם שירות שנתי לתחזוקת חדרי משאבות כולל חלפים, וכך אתם מבטיחים לעצמכם שקט תעשייתי לאורך כל השנה אם יש צורך בהחלפת חלקים או בהחלפת המשאבה כולה.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בנייה חכמה – מה זה אומר בכלל?
בתים אשר נבנים בשיטה של בנייה חכמה אלו בתים אשר מכילים טכנולוגיות מתקדמות שמשפרות את איכות החיים של...
קרא עוד »
יול 12, 2021
איך מייצרים אבנים לריצוף כפרי
מי שאינו מכיר מן הסתם חושב שתהליך יצירת ריצוף האבן הטבעי הוא קל למדי. אתה פשוט כורה את האבן, פורס חתיכה...
קרא עוד »
פבר 27, 2020
תחליף לויאגרה: הכירו את קמגרה!
ישנן סיבות רבות לכך שהפרעת זיקפה יכולה להתרחש. לדוגמה, זה יכול להיגרם על ידי הפרעה פיזית או תרופה....
קרא עוד »
יונ 21, 2022