החורף בפתח, איך להתמודד עם הצפות?

המאמר באדיבות STUFFSTORE

גשמים הם ברכה, כך כולם אומרים, אך לעיתים הברכה הזו עלולות לגרום להצפות, אשר עלולות לגרום לאי נוחות רבה מאד, ולהפסד ממון רב מאד. ניתן לראות כי ההצפות עלולות לגרום לנזקים רבים, הן בגלל תשתיות לא מתאימות, והן בגלל אי הערכות מוקדמת לחורף, לכן יש לדעת כי בהיערכות מתאימה אתה יכול למנוע הצפות בבית שלך. אחת השאלות הנשאלות כאשר יורדים גשמים בארץ, האם ישנה דרך להתמודד עם הצפות עוד לפני שהגשמים מגיעים או ליתר דיוק איך מתמודדים עם הצפות בחורף שבפתח? 

אלו הדרכים שבהם יש להתכונן כדי להתמודד עם הצפות 

ביטוח דירה–  יש לרכוש ביטוח דירה, אשר רכישתו גורמת לשקט נפשי במיוחד, כאשר יש הצפה ויש נזק חמור לבית. הביטוח מכסה את הנזק, ולכן חשוב מאוד לרכוש ביטוח שמטפל בנזקים של רטיבות, ובמידה ויש רטיבות בדירה מומלץ לפנות במהירות לחברת ביטוח.

איטום גגות לפני החורף– יש לדעת כי אחת הסיבות להצפות ורטיבות היא נזילה בגג, שהגג לא בעל איטום טוב. אם תקפידו לאטום את הגג לפני בוא החורף לא יהיו נזילות, בנוסף יש לדאוג לאיטום חיצוני של הדירה. 

לפתוח את המרזבים– חשוב מאוד לבדוק את המרזבים בכל הבניין, וגם בכל הדירה. ישנה חשיבות לכך, שהמרזבים יהיו פתוחים ונקיים כדי שהמים יוכלו לצאת בבטחה אל מחוץ לבית. במידה שהמרזבים אינם פועלים ביעילות, אז המים חודרים דרך הסדקים וגורמים להצפות ונזילות, כמו כן במידה ויש גג שעשוי מרעפים יש לבדוק כי הרעפים אינם שבורים. 

טיפול מקצועי ומהיר בהצפות ורטיבות–במידה ויש בביתכם הצפה, חשוב מאד לא לטפל בהצפה הזו לבד, אלא יש להזמין חברה מקצועית שתגיע עם ציוד מקצועי ומיוחד לטיפול ושאיבת הצפות. יש להכין את הדירה לפני הגעת החברה על ידי אוורור המקום היטב, ניתוק החשמל, והרמת חפצים. החברה המקצועית יכולה לשאוב בעזרת ציוד מקצועי את המים מכל מקום, לאחר מכן החברה מייבשת את תשתיות המבנה והציוד בר זה גורם לכך שאתם יוצאים ללא נזק כלל.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי לשתות תה ירוק בבוקר?
תה ירוק ידוע ביתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל יכולתו להגביר את חילוף החומרים, לסייע בירידה במשקל...
קרא עוד »
אפר 08, 2023
מהם ההבדלים בין פסי האטה (במפרים)?
יש מספר סוגים של במפרים. פסי האטה אמורים להאט את מהירות הנסיעה של הרכב לצורך מטרות שונות. העיריות...
קרא עוד »
יול 13, 2021
האם ניתן לתבוע את ביטוח לאומי ללא ליווי של עורך דין?
זוהי בהחלט אחת השאלות שאנשים שואלים את עצמם בכל מקרה בו יהיה עליהם לתבוע את הביטוח הלאומי. התשובה היא...
קרא עוד »
דצמ 05, 2021