האם להשכיר מחסן או לרכוש, איך תעשו את ההחלטה הנכונה?

מחסנים הם מבנים שנועדו לספק לנו יעילות בחיי היום יום. במבנים אלה אנו מאחסנים פריטים לשימוש יום יומי או שנתי, בעוד שאחסון זה פותר לנו בעיית מיקום או בעיות אחרות של שינוע, אחסון וניהול פרוייקטים מסוגים שונים. 

במחסן שלנו, ואין זה משנה באיזה גודל או מאיסה סוג הוא נמנה – אנו יכולים לאחסן כל פריט ביחס לגודל המבנה, בעוד שרבים משתמשים במבנים או במכולות כאלה ואחרות על מנת לאחסן סחורה, ציוד, ריהוט, מסמכים, מכוניות, חבילות, מוצרי אלקטרוניקה, ובעצם – כל מה שצריך, וללא הגבלה. 

כיום, חברות מקצועיות מספקות מחסנים להשכרה בעוד שמומחים בתחום ניהול הנכסים יכולים לסייע לכם לרכוש מחסן בגודל המתאים עבורכם. אבל במה כדאי להשתמש? האם כדי לרכוש מחסן או לשכור? הנה כמה תובנות שיעזרו לכם לבחור: 

תקציב

כדי להחליט האם תרצו לשכור או לרכשו חלל אחסון, חשוב בתחילה לבחון את התקציב שלכם. האם יש לכם את הסכום הדרוש? ואם כן, האם שווה לרכוש באמצעות מחסן, או שמא כדאי לרכוש מבנה יביל או מיוחד? בחינת התקציב תוכל לעשות לכם את הסדר הראשוני הדרוש בבחירה. 

צרכים

הבינו מהם הצרכים שלכם וכמה הם תכופים? האם אתם מאחסנים על חפצים במשך זמן רב במחסן? או שמדובר בצורך רגעי עבור מעבר דירה, רילוקיישן, שינוע של סחורה בחו"ל וכדומה. אם למשל אתם בעלי עסקים שצריכים מחסן צמוד – כדאי לרכוש מחסן. במידה ומדובר באחסון ריהוט למספר שנים בודדות, השכרה יכולה להתגלות כמשתלמת יותר עבורכם. 

מיקום

כעת חשוב להבין איפה יש מחסנים למכירה או להשכרה. באמצעות בחירת מיקום נכון של חלל אחסנה, תוכלו להבין האם כדאי לרכוש או להשכיר. בכך לדוגמא, אם ליד ביתכם יש מחסן למכירה, או ליד מקום העבודה שלכם, ייתכן כי בחירה בקנייה של נכס נוסף – תהיה חכמה גם לעתיד. במידה ומדובר במכולות גדולות שנמצאות ליד שדה התעופה, הרכישה תהיה פחות אטרקטיבית. 

לסיכום, באמצעות כול עזרים אלה, תוכלו לדעת האם אפשר לשכור מחסן או שכדאי לקנות אחד כזה. 

 

 

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדבקת שעון לקיר לעיצוב הבית
מדבקת שעון לקיר לעיצוב הבית הן דרך ייחודית וחדשנית לקשט את הבית תוך מעקב אחר זמן. מדבקות אלה מגיעות...
קרא עוד »
מרץ 26, 2023
5 דברים מזוהמים בשירותים
רוב האנשים אוהבים סדר וניקיון, הם מקפידים לנקות את הבית שלהם באופן קבוע ונהנים מאווירה נקייה ואסתטית....
קרא עוד »
יול 26, 2019
איך מגיעים לעצמאות כלכלית מבלי להשתעבד לעבודה?
עצמאות כלכלית זו לא פנטזיה. זה מעמד כלכלי נחשק, שאפשר להגיע אליו אם אתם מכוונים מטרה, מוכנים ללמוד ויש...
קרא עוד »
אוג 19, 2021