גן אירועים בטבע בנתניה

אם אתם מעוניינים לעשות את האירוע שלכם  בתוך גן אירועים בטבע בנתניה יש דרכים שונות בהן תוכלו לעצב את גן האירועים שלכם. יש גני אירועים שיש להם עיצוב קבוע מראש והם לא נותנים לכם להתערב בצורת העיצוב , אבל יש גנים שנותנים לכם אופציות שונות לעיצוב ונותנים לכם אפשרות לעצב את גן האירועים לפי טעמכם.

 

 רעיונות לעיצוב גן האירועים

יש רעיונות שונים לפיהם אתם יכולים לעצב את גן האירועים. אם יש שטח מקורה בגן האירועים ניתן להרכיבו שולחנות וכיסאות כדי שאנשים ישבו ויאכלו שם. את הכיסאות ניתן לקשט באלמנטים טבעיים שישתלבו בעיצוב הטבעי של גן האירועים. ניתן לשים קערה עם צמחייה לכל שולחן. ניתן להשתמש בצבעים שונים.

 

חתונה בלבן

 

אחד הצבעים היפים והמתאימים ביותר שניתן להשתמש בהם הוא כמובן הצבע הלבן
ניתן להשתמש בכיסאות עץ שמשתלבים עם העיצוב הטבעי עם קישוטי בד לבן יפים להשתמש ביריעות בד לבנות ארוכות שמתאימות כל כך לחתונה את האזור המקורה ניתן לקשט בצמחייה היפה שמוסיפה לאווירה הטבעית. גם אם אין אזור מקורה, בתוך גן האירועים שבחרתם, ניתן להציב שולחנות נפרדים כמו שמקובל או לעשות שולחנות ארוכים כמו בארוחה משפחתית זה  מתאים.בערבים יפים של קיץ  או בימים בהירים של חורף ללא גשם.

 

שולחנות מחוברים ארוכים

בדרך כלל מקובל לעשות שולחנות נפרדים אבל זה יכול להיות רעיון נחמד לעשות שולחנות ארוכים מה שיוצר אווירה משפחתית יותר, לתחושה יותר משפחתית ויותר קרובה עבור האורחים. למעשה אורחים יושבים בשולחנות ארוכים. הרבה אורחים  יכולים לשבת ביחד זה עיצוב שולחנות ייחודי ומיוחד הרבה יותר משולחנות נפרדים ואם רוב האורחים מכירים זה את זה זה יכול להיות נחמד מאוד שהם יושבים יחד

עיצוב החופה ואזור האורחים

 

כאשר אתם מעצבים את מקום החופה היא צריכה להיות תחת כיפת השמיים, אבל לגבי המקום שבו אורחים עומדים, נחמד מאוד אם יהיה באזור שיש בו כמה עצים זה נותן כמו מעין אזור מקורה שבו אורחים יכולים לעמוד העצים נותנים תחושה של מתחם  טבעי שנוצר על-ידי הטבע  אם אתם עושים את החתונה או המסיבה בשעות הצהריים שעדיין חם כדאי להציב את השולחנות שנמצאים בחוץ באזור שיש בו עצים כדי שיהיה אצל ונעים הרבה יותר לשבת בחוץ ככה האורחים ייהנו הרבה יותר מהארוחה ולא יהיה להם חם.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים לשבועות עם הילדים
מחקרים רבים מראים כי זמן ממשוך של ילדים מול מסכים זה דבר מאוד לא בריא להם ומאוד לא טוב. כיום זה ברור כי...
קרא עוד »
מאי 09, 2019
כאבי בטן לא מוסברים? מה זה יכול להיות
כולנו חווים לפעמים כאבי בטן ברמה כזאת או אחרת. לפעמים מדובר על וירוס בטן, לפעמים על אוכל לא טרי, אבל...
קרא עוד »
ספט 23, 2019
מדבקות עם תיאורים מהתנ"ך
מדבקות קיר לתלמוד תורה עם פסוקי התנ"ך הן דרך מצוינת לקשט את המחשב הנייד, הטאבלט או הטלפון שלך. אתה יכול...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022