באילו מקרים יש לדאוג לציוד הגברה ותאורה ואיך תעשו זאת נכון

ציוד הגברה ותאורה נחוצים לנו למגוון אירועים והם תמיד מהווים חלק בתי נפרד מהאירוע עצמו ויש להם תפקיד בהצלחתו. לכן מומלץ להקדיש זמן ומחשבה לפני רכישתם ולהגדיר במדויק גם מההן הציפיות שלנו וכמובן מהו גודל התקציב. כדאי לפנות אך ורק לחברה מקצועית עם ניסיון והמלצות לגבי הציוד המבוקש ולקיים פגישת היכרות עם נציגי החברה, ובה תוכלו להציג שאלות מקצועיות ולהתרשם מהתשובות בעצמכם. כמו כן תקבלו תשובות בעניין התעריפים הנדרשים לרכישת ציוד ההגברה והתאורה. ישנם מקרים רבים בהם צריך לדאוג לציוד הגברה ותאורה, החל מאירועים פשוטים ועד להופעות מוזיקליות המוניות או כנסים (אקדמיים, פוליטיים וכו').

ציוד הגברה צריך לגרום לכך שהסאונד יהיה איכותי וכל משתתפי האירוע יוכלו להקשיב למוזיקה או לשמוע נאומים ולהבין היטב את הנאמר. במקרה של מסיבה, צריך לדאוג לכך שעוצמת הקול לא תהיה גבוהה מדי (מקרה כזה עלול להוביל לנזקי שמיעה לטווח ארוך) וגם לא תהיה נמוכה מדי, כדי שתהיה אווירה מתאימה לריקודים או על מנת למנוע מצב שבו הנאומים אינם נשמעים היטב בכל רחבי החלל בו נערך האירוע. למשל: יש למנוע מצב שבו משתתפם באירוע אינם שומעים את מה שנאמר על הבמה. כמו כן יש למנוע חריקות וצרימות בסאונד ולדאוג שההגברה תהיה מקצועית.

תאורה נכונה מתאימה לאווירה של האירוע או של המקום. יש לנו צורך יומיומי בתאורה ביתית וגם עובור מקום העבודה והסביבה הקרובה. תאורה מגינה עלינו מפני בלבול ופחדים בחושך. בבחירה נכונה של תאורה יש לקחת בחשבון את כל הדרישות של המקום והאירוע. אם מדובר במסיבה או בהופעה, אנו נדרשים לעוצמות תאורה גבוהות וגם לאפקטים שונים כגון צבעים מתחלפים. תאורה מקצועית, עשירה ומגוונת תתרום מאוד להצלחת האירוע. אם מדובר באירוע סולידי כמו כנס או הרצאות שונות, התאורה מיועדת להוביל לכך שכולם ירגישו בנוח ויוכלו לראות היטב מה נכתב על הלוח או מופיע במצגת. יש לציין את כל הדרישות בפגישה עם נציגי החברה המספקת ציוד תאורה והגברה ולבדוק האם הציוד עונה על ציפיותינו.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימוד סייבר למתחילים – לימודים לעתיד מוגן
אבטחת סייבר הופכת חשובה יותר ויותר בעולם המודרני, ככל שהאיומים הדיגיטליים הופכים נפוצים יותר. עם זאת...
קרא עוד »
מאי 16, 2023
איך בוחרים ציוד להתזה?
אם אתם מנהלים חברה שעושה שיפוצים שונים אצל לקוחות רבים, ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, רוצים לעבוד בעזרת...
קרא עוד »
מאי 12, 2019
החשיבות של בדיקת הארקה בבית   
הארקה היא פעולה שנועדה לוודא שאין אצלכם בבית אפשרות להתחשמלות ע"י זליגת חשמל מתוך חוטים ישנים ולא...
קרא עוד »
יונ 15, 2021