איך להתמודד עם הצפה בבית?

הבית שלנו מגן עלינו ומספק לנו מקום של יציבות ומרגוע. אבל הבית היקר לנו כל כך אינו מוגן בפני נזקים שונים אשר עלולים לפגוע בו ולחבל במקום היקר לנו מאוד. לא פעם אנחנו שומעים על מקרים של הצפות חמורות. מדובר על מצב בו מים יוצאים מכלל שליטה וגורמים לרטיבות משמעותית ברחבי הבית. פעמים מדובר על חדירה של כמויות גדולות של מי גשמים ופעמים זה צינור של מים שהתפוצץ ומילא את כל החלל במים. אך בכל המקרים זה עסק ביש של מים מזיקים שמכלים כל חלקה טובה.

הנזקים החמורים של המים

המים נחשבים בעינינו למרכיב חיוני ונצרך עד מאוד. זה נכון! אבל במידה והמים יוצאים מכלל שליטה והם שוצפים למרות רוחנו זה עשוי להיות חמור מאוד. שכן מים פוגעים, מסכנים ומזיקים מאוד למבנים. ולכן לאחר מקרה של הצפה בתוך מבנה כמו בית, עסק או משרד יהיה צורך לפנות אל חברה מקצועית המספקת שירותי שיקום נזקי מים למבנים.

מה מבצעת החברה?

חברת לשיקום מבנים פועלת לייבוש מלא של המבנה ושאיבת הצפה. תחילה ימצאו את מקור המים וימנעו חדירה של מים לתוך שטח המבנה. לאחר מכן מתחילים בייבוש המים. ראשית יפנו את המים הקיימים במבנה. לאחר מכן מגיעים לשלב מורכב יותר של ייבוש מים שנספגו במבנה. את הפעולה הזו מבצעים בעזרת כלים מקצועיים אשר מחדירים לנקודות שונות והם מייבשים בצורה מלאה את הרטיבות במבנה.

צביעה וטיוח

מלבד לייבוש יש במרבית המקרים צורך לשקם את המבנה ולחדש את הקירות של הבית. מדובר על תהליך ממושך למדי הכולל תיקוני טיח ושפכטל ולאחר מכן צביעה יסודית. פעולות אלו נועדו להשלים את הקירות מחדש ולהביא לכך שלמבנה יהיה מראה חלק ותקין למרות הרטיבות שהמבנה עבר.

פינוי רהיטים ותכולה שניזוקה

במרבית המקרים תהיה תכולה שניזוקה בגין ההצפה. אלו עשויים להיות ספרים, רהיטים, מוצרי טקסטיל וכיוצא בזה. את כל התכולה הזו יש לבדוק באופן יסודי על מנת להחליט מה יוכל להתייבש ולהתאים לשימוש. ואילו פריטים יוצאו מכלל שימוש ויפונו מהבית לאלתר.

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה לקחת בחשבון כאשר בוחרים מקום לבר מצווה
לחגוג בר מצווה לילד זה לא משהו שאנחנו עושים בכל יום ולכן ברור מדוע יש לכם לא מעט שאלות לגבי העניין. זה...
קרא עוד »
מאי 31, 2019
כל מה שחשוב לדעת על מיחזור מצברים
מיחזור מצברים הוא תהליך חיוני המאפשר שחזור חומרים יקרי ערך ממצברים משומשים. מיחזור סוללות מפחית את...
קרא עוד »
מאי 04, 2023
מפיץ ריח בעזרת אדים – באיזה חומרים משתמשים?
מפיצי ריח לבית או למשרד עושים שימוש בטכנולוגיות שונות אשר מאפשרות לנו להפיץ בתוך מבנה, בית, חדר או...
קרא עוד »
מאי 23, 2021