איזה חומרים מכילה החלקה אורגנית?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחפשים את הדרך להנות משיער מושלם. בכך רבים ששיערם מקורזל גלי או מתולתל – מעוניינים לבצע החלקת שיער. אבל מה זה אומר: להחליק את השיער? איך עושים את זה ? וכמה זמן זה מחזיק? כל המידע החשוב בהמשך. 

אם אתם מתעניינים בנוגע להחלקת שיער, חשוב שתבינו מהם ההבדלים בין החלקה כימית (הידועה גם כיפנית) לבין החלקה אורגנית. החלקה כימית הגיעה למחוזותינו מיפן, מדינה מתקדמת שבה שיער חלק הוא חלק מהנוף העירוני והכללי. החלקה כזאת, למרות היותה פופולאריות, היא עדיין כזאת אשר מכילה חומרים כימיים אשר הורגים חומר בשם קראטין שנמצא על שכבת השערה ומעצב אותה. בכך הם מחליקים את השיער. שיטה זאת ידועה כפחות ידידותית לשיער, משום שתהליך ההחלקה כמו גם החומרים שבאמצעותם משתמשים, אינם בריאים לשיער ובכלל אינם תורמים לבריאות. 

החלקה אורגנית פחות מזיק

מי שרוצה שיער חלק בכל מחיר, עדיף שיבחר בשיטה האורגנית הטבעית יותר, כדי להחליק את השיער. באמצעות החלקה אורגנית נעשות אותן פעילות שמטרתן להחליק את השיער, אך זאת על ידי שימוש בחומרים טבעיים כמו גם סיוע של מכשירים עדינים יותר להחלקת השיער. עם זאת, גם החלקה מסוג זה יכולה להזיק לשיער ולבריאות הגוף. לכן רבים פונים אל מייבשי שיער ואל שאר שיטות עבור החלקת השיער. 

לכמה זמן מחזיקה החלקה?

בכל הנוגע לזמנים של החלקה אורגנית וקבלת שיער חלק, מדובר בתקופה ארוכה יחסית שבה השיער חלק, בעוד שהקצב של צמיחת השיער הוא זה שיקבע את השינוי שיחול בשערות. זאת על ידי צמיחה מחודשת של שיער במרקם טבעי. 

לסיכום, אם אתם חייבים שהשיער שלכם יהיה חלק ומעוצב, יש לבחור תמיד בשיטות הפחות הרסניות עבור עיצוב השיער. בכל מקרה, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר- רצוי לבחור מעצב שיער מקצועי שמתמקצע בביצוע החלקות טבעיות שאינן מזיקות לבריאות השיער או לבריאות הגוף. 

Blog Uncategorized בעלי מקצוע
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סקירה על מערכות מיגון לבית
במידה ולא ממש מבינים את זה, ברגע בו יש לאדם רכוש רב הוא גם יצטרך לפעול במידה רבה כדי לשמור על הרכוש הזה,...
קרא עוד »
מאי 19, 2019
איך נפרדים בצורה מכובדת מעובד שפורש?
כאשר אדם שעבד לצידכם במשך שנים ארוכות יוצא לדרך חדשה, אתם נדרשים לשנס מותניים וליצור עבורו ברכה...
קרא עוד »
מאי 04, 2019
5 טיפים לבחירת מעשנת בשר 
חיפוש אחר מעשנות בשר היה ונשאר מאז שחר ההיסטוריה רק שהיום השתנו הדברים והם מאפשרים את המעשנות הטובות...
קרא עוד »
אפר 25, 2022